Gå til innhold

Noen som har blitt gravid mens de fortsatt ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var symptomene i forhold til når du var gravid sist?

Var puppene ømme?

Var du oppblåst?

Kviser?

Kvalme?

Skal ta en test, men jeg synes det er rart jeg skal være gravid uten å ha symptomer...

Anonymous poster hash: 79f7f...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg ammet og hadde ikke fått tilbake mensen etter forrige svangerskap enda.

Men ungen jeg ammet var 11 mnd da, og ammet bare 2-3 ganger i døgnet i tillegg til fast føde, så jeg visste jo mensen kunne komme når som helst.

Jeg merket at jeg var gravid fordi jeg ble uvel, kvalm, svimmel, trøtt, jeg rett og slett følte meg ikke i form.

Et vennepar har 11 mnd mellom jentene sine, hun ble gravid mens hun fullammet til alle døgnets tider, så det kan absolutt skje det også.

Anonymous poster hash: 965b7...48b
Skrevet

Jeg ble. Hadde ingen symptomer. Var med nr.2. Hadde masse symptomer med nr.1.

Skrevet

Jeg ble. Hadde ingen symptomer. Var med nr.2. Hadde masse symptomer med nr.1.

Huff, så det er altså mulig... Jeg hadde sterke symptomer tidlig sist, men ingen nå. Synes det er så rart mensen ikke har kommet ennå, sluttet å fullamme for 5 mnd siden, ubeskyttet sex for 2,5 mnd siden. Men ikke følt meg gravid. Lurer på om ammingen kan gjøre sånn at man ikke får så sterke symptomer...

Skrevet

Huff, så det er altså mulig... Jeg hadde sterke symptomer tidlig sist, men ingen nå. Synes det er så rart mensen ikke har kommet ennå, sluttet å fullamme for 5 mnd siden, ubeskyttet sex for 2,5 mnd siden. Men ikke følt meg gravid. Lurer på om ammingen kan gjøre sånn at man ikke får så sterke symptomer...

Veldig vanlig å være litt hormonforstyrret en stund etter svangerskap og amming også da, kan like gjerne være derfor du ikke har fått mens.... Om hormonene ikke har kommet helt på plass kan mensen utebli eller være uregelmessig en god stund.

Skrevet

Amming er ikke prevensjon! Er det virkelig noen nå som fortsatt tror på dette?

Skrevet

Ja, det ble jeg. Baby var 4 mnd å jeg fullammet. Jeg kjente ingen symptomer, men mannen merket det på meg å kjøpte en graviditetstest.

Anonymous poster hash: 12fae...e8a

Skrevet

Ja. Babyen var 4 mnd. Hadde samme symptomer som forrige gang. Mistet melken da. Så der var litt trist.

Anonymous poster hash: 94f62...626

Skrevet

Amming er ikke prevensjon! Er det virkelig noen nå som fortsatt tror på dette?

Hallo! Jeg spør ikke om det. Jeg lurer på om symptomene er annerledes som ammende...

Hi

Skrevet

Veldig vanlig å være litt hormonforstyrret en stund etter svangerskap og amming også da, kan like gjerne være derfor du ikke har fått mens.... Om hormonene ikke har kommet helt på plass kan mensen utebli eller være uregelmessig en god stund.

Ja, det er sant. Fikk bare mensen tilbake mye tidligere med de to andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...