Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Jeg elsker Ä sove naken. Iallefall nÄ mens jeg er gravid. Blir altfor varm, kan ikke ha vindu helt oppe pga vi har en liten baby pÄ rommet som er lungesyk. Ofte kommer ungene inn og vil sove hos oss. Noen ganger kommer de inn fordi de har hatt mareritt osv.  SÄ spm er: Sover du alltid med klÊr hvis du deler seng med barna? Er det "ekkelt" Ä sove naken? Ungene er jenter begge to, 6 og 9 Är.Skal sies at de aldri har reagert pÄ det. De sover kun i trusa, varme begge to. De ligger heller ikke inntil meg i senga. Kan fint sove nede ved beina. De lister seg ofte inn uten at jeg merker det.  Jeg sover uten truse ogsÄ, fordi jeg fÄr sÄ veldig lett sopp. Beklager detaljer.. SengetÞyet blir skiftet en gang i uken, lakenet oftere, fordi vi har en gulpebaby og jeg skifter det hver gang vi har sex.    Anonymous poster hash: 36300...dea
Marriet Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Nei, det er ikke ekkelt Ä sove naken sÄ lenge du er sÄnn hÞvelig ren. Det er ikke ekkelt med barn heller.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Nei, det er ikke ekkelt Ă„ sove naken sĂ„ lenge du er sĂ„nn hĂžvelig ren. Det er ikke ekkelt med barn heller. Jeg synes ikke det er ekkelt selv. Men jeg er redd for at jeg gjĂžr noe "galt". Jeg ble misbrukt som barn, og har ikke hatt verdens beste oppvekst, sĂ„ noen grenser synes jeg er vanskelig Ă„ vite hva som er greit.  Hvor lenge er det "lov" Ă„ sove naken med ungene? Ofte hvis det er planlagt at de skal sove hos oss, tar jeg gjerne pĂ„ meg en t-skjorte. Men jeg vĂ„kner pĂ„ natta uten. Tar den av fordi jeg er for varm. Takk for svarđ  Anonymous poster hash: 36300...dea
Sint naken biltyv Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Helt innafor Ä sove naken med barn, de slutter Ä komme inn nÄr de er store nok til Ä syntes det ikke er Ok med nakne foreldre
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 Jeg har en gutt pÄ 5 som ogsÄ kommer inn til oss om natten. Jeg vet ikke hva "fasiten" er, men jeg har begynt Ä sove med truse pÄ det siste Äret da jeg fÞlte det ble litt feil Ä sove naken. Men han kryper under dyna mi og klistrer seg inntil meg, sÄ det blir jo litt forskjell. Anonymous poster hash: 958ab...bc5
trollemor86 Skrevet 29. januar 2017 #6 Skrevet 29. januar 2017 Jeg sover ofte naken jeg ogsÄ, selv om det ofte kommer et barn eller to inn ilÞpet av natten. ser ikke boe galt i det, enig i kommentaren om at de slutter Ä komme om det er ubehahelig for dem.
Marriet Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 Jeg synes ikke det er ekkelt selv. Men jeg er redd for at jeg gjĂžr noe "galt". Jeg ble misbrukt som barn, og har ikke hatt verdens beste oppvekst, sĂ„ noen grenser synes jeg er vanskelig Ă„ vite hva som er greit.  Hvor lenge er det "lov" Ă„ sove naken med ungene? Ofte hvis det er planlagt at de skal sove hos oss, tar jeg gjerne pĂ„ meg en t-skjorte. Men jeg vĂ„kner pĂ„ natta uten. Tar den av fordi jeg er for varm. Takk for svarđ  Anonymous poster hash: 36300...dea Vanligvis regulerer sĂ„nt seg selv. Leit Ă„ hĂžre om bakgrunnen din og skjĂžnner at det kan vĂŠre vanskelig for deg Ă„ vite hvor grensene gĂ„r. Barna derimot vil klare Ă„ finne ut av sine grenser selv dersom de har en normal oppvekst. I din seng sover du naken, nĂ„r de ikke synes det er sĂ„ stas lenger sĂ„ slutter de ogsĂ„ Ă„ komme inn
amandine Skrevet 29. januar 2017 #8 Skrevet 29. januar 2017 Jeg sover riktignok med truse pĂ„, men har hatt sĂžnnen pĂ„ 8 Ă„r omtrent oppĂ„ meg i hele natt pga mareritt. Han er yngst og mest kosete, og trenger nĂŠrhet og mammavarme. Jeg kunne fint klart meg utenđ men prĂžver Ă„ tenke at han snart er ferdig med det.. Min eldste sĂžnn pĂ„ 15 har ikke sover hos oss siden han var 4, han i midten som er 12 sluttet i 6Ă„rsalderen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 Det er ikke noe galt med det.  Mine barn kommer noen ganger inn om nettene. Da har jeg en hipster liggende klar som jeg tar pÄ meg.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #10 Skrevet 29. januar 2017 Her sover hele familien kliss naken, Äret rundt. Og vi har til og med gutter og det er ofte besÞk i storesengen. Jeg bruker kun truse nÄr jeg har mensen.  Let the air flow  Anonymous poster hash: 662cd...945
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #11 Skrevet 29. januar 2017 Her sover hele familien kliss naken, Ă„ret rundt. Og vi har til og med gutter og det er ofte besĂžk i storesengen. Jeg bruker kun truse nĂ„r jeg har mensen.  Let the air flow  Anonymous poster hash: 662cd...945 Godt svarđ Det betrygget meg mye med svarene deres! Tusen takk! Ventet egentlig mange ekle/slemme kommentarer her. Ser det sjeldent det blir et innlegg uten at ting blir vridd pĂ„, eller at noen blir hengt ut. Synd at det er blitt sĂ„nn, kjente jeg grua meg for Ă„ lage dette innlegget.    Anonymous poster hash: 36300...dea
Magia Skrevet 29. januar 2017 #12 Skrevet 29. januar 2017 Jeg er helt enig med  alle her. Nakenhet er ikke seksuelt. Man gjĂžr bare ikke noe poeng ut av det.  Jeg sover naken selv, og sĂžnnen min kommer innimellom inn pĂ„ natta/morgenen for Ă„ fĂ„ trygghet og kos. Det er ikke noe galt med det Â
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #13 Skrevet 29. januar 2017 Ekkelt Ä sove naken. Mannen min gjÞr det og jeg syns det er ekkelt Pga fÞler det er ureinslig  Anonymous poster hash: c8bd0...db1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #14 Skrevet 29. januar 2017 Jeg sover som oftest naken. Det er ikke det minste ekkelt og det har heller ingenting Ä si at ungene kommer opp i senga vÄr. Jeg klarer nok Ä stoppe dem hvis de kjÞrer ei stortÄ opp i dÄsa mi.  Anonymous poster hash: 19580...dc6
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #15 Skrevet 29. januar 2017 SÄ lenge du er jente og de er jenter sÄ er det helt ok.  Anonymous poster hash: b948d...df4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #16 Skrevet 29. januar 2017 Ekkelt Ä sove naken. Mannen min gjÞr det og jeg syns det er ekkelt Pga fÞler det er ureinslig  Anonymous poster hash: c8bd0...db1 Du har vel aldri sex med mannen din du vel  Anonymous poster hash: b948d...df4
Sint naken biltyv Skrevet 29. januar 2017 #17 Skrevet 29. januar 2017 SÄ lenge du er jente og de er jenter sÄ er det helt ok.  Anonymous poster hash: b948d...df4 SeriÞst? Er da like Ok om det er gutter hun har
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #18 Skrevet 29. januar 2017 SeriÞst? Er da like Ok om det er gutter hun har Dette er jeg ogsÄ enig i. KjÞnn spiller da ingen rolle.  Anonymous poster hash: 36300...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ