Gå til innhold

Hvordan er deres menn under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de flnk å ta hensyn til dere eller mest intressert i seg selv?

Anonymous poster hash: 6cfe6...307
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen svar? En grunn?

Anonymous poster hash: 6cfe6...307

Skrevet

Nå er ikke jeg veldig erfaren kanskje, siden jeg bare har hatt 7 forskjellige partnere i sengen, men jeg har aldri opplevd en mann som er mest opptatt av seg selv....

Anonymous poster hash: 70a2f...553
Skrevet

Han er mye mer opptatt av meg enn seg selv. Det er alltid mine behov som kommer først. Jeg er litt "vanskelig" å gi orgasme, så han må bruke en del tid. Det gjør han gladelig. Hver gang.

Anonymous poster hash: 4a521...efa

Skrevet

Han er mye mer opptatt av meg enn seg selv. Det er alltid mine behov som kommer først. Jeg er litt "vanskelig" å gi orgasme, så han må bruke en del tid. Det gjør han gladelig. Hver gang.

Glemte å si at vi har vært sammen i 18 år.

Skrevet

Han gjør det han vet jeg liker først slik jeg kommer, deretter fullførerer han med det hab selv liker.

Anonymous poster hash: 847ea...cf4

Skrevet

Her er vi begge opptatt av hverandre, men samtidig også oss selv (selvfølgelig uten å overskride den andres grenser). Sex er best når man kommer dit i kåtheten at begge er opptatt av seg selv, syns jeg. Da blir det gjerne en situasjon der begge er aktive og forsøker å "ta kontrollen". Det er herlig!

Med det sagt, så trenger jeg gjerne litt mer tid til å bli ordentlig klar, og da er det gjerne jeg som er i fokus en stund i starten.   

Skrevet

I mange år har vi kun hatt kjapp sex i dusjen, da er det inn-ut ferdig på sekunder. Gir meg ingenting og jeg rekker ikke bli våt før det er ferdig. Gjorde det for å få litt kroppskontakt i det minste.. Selv om det var 3-4 mnd mellom hver gang.

Anonymous poster hash: bf14a...254

Skrevet

Her tenner mannen på at jeg kommer og gjør alt for å å gi meg det, så her er det sjelden kjappis....

Han stimulerer klitoris mens han er inni meg også får da blir det nesten som jeg jukker på han...

Anonymous poster hash: dd666...d72

Skrevet

Glemte å si at vi har vært sammen i 18 år.

Min er lik som din. Vi har vært sammen i 13 år. Jeg brukte lang tid før, men blitt kjappere hvert år faktisk😊

Anonymous poster hash: 8ecf7...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...