Gå til innhold

Om gjenbruk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du den første i vennegjengen som har vært på mannen? Jeg overtok eksen til en venninne, som i sin tur ble sammen med en kompis av mannen. Ingen sure miner av den grunn.

Må nevnes at vi bor på bygda, der potensielle partnere er son dasser; enten er de opptatt eller så er de fulle av dritt.

Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: a8fac...792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor også på bygda. Jeg har importert en ny og ubrukt mann. Vel ikke ubrukt, han var skilt, men ikke brukt av noen her.

Anonymous poster hash: 177c3...fda

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å ha en mann som noen andre på stedet vi bor har ligget med, æsj!!!!!!! Tenk om dere møter på de gamle damene hans! Og de vet hvordan han er i senga! Og han vet hvordan de er!! Og tenker på det! Jeg blir helt dårlig ved tanken!!

Anonymous poster hash: dafd8...2ec
Skrevet

Det er jo en utmerket måte å sørge for at alle venners partnere er ålreite mennesker. Det er jo virkelig et sjansespill når folk henter seg menn ingen kjenner og det viser seg at ingen liker dem heller, alle bare holder ut med dem fordi de nå engang er der. Er man venner fra før er det mye lettere. Det hadde gjort mange sosiale sammenhenger mye lettere.

Og du over her - de er jo ferdigpult, de står ikke og tørrjokker ved frysedisken om de skulle møtes på Rema.

Skrevet

Jeg er den første jeg vet om. Heldigvis har han nokså få på lista. Vi bor på en liten plass, men jeg er innflytter.

Skrevet

Her er det jeg som er vandrepokalen. Var sammen med kameraten til mannen min en stund først, men så byttet jeg. Det var et godt bytte. Kameraten skryter fortsatt av at han prøvekjørte og kvalitetssjekket meg. Helt problemfritt, faktisk. 

Anonymous poster hash: a01b7...ee7
Skrevet

Det er jo en utmerket måte å sørge for at alle venners partnere er ålreite mennesker. Det er jo virkelig et sjansespill når folk henter seg menn ingen kjenner og det viser seg at ingen liker dem heller, alle bare holder ut med dem fordi de nå engang er der. Er man venner fra før er det mye lettere. Det hadde gjort mange sosiale sammenhenger mye lettere.

Og du over her - de er jo ferdigpult, de står ikke og tørrjokker ved frysedisken om de skulle møtes på Rema.

😂😂😍👌🏼

Og ja, begge eksene til mannen bor i nabolaget HI, vi møter de ofte. Ingen tørrpuling på rema tror jeg😂😂

Skrevet

Jeg er innflytter, og veldig glad for at mine ekser ikke bor akkurat her. Mannens eks kommer fra bygda, men hun bor ikke her lenger og jeg kjenner henne ikke. En annen dame i bygda har holdt på med mannen for godt over 20 år siden. Jeg kjenner henne ikke, men vi har barn på samme skole og barnehage. Gjør meg ingenting at hun vet hvor godt utstyrt mannen er.

Anonymous poster hash: 13028...c24

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å ha en mann som noen andre på stedet vi bor har ligget med, æsj!!!!!!! Tenk om dere møter på de gamle damene hans! Og de vet hvordan han er i senga! Og han vet hvordan de er!! Og tenker på det! Jeg blir helt dårlig ved tanken!!

Anonymous poster hash: dafd8...2ec

Ingen krise, jeg jobber sammen med en av eksene hans og er venninne med en annen.

Anonymous poster hash: a8fac...792

Skrevet

Flere av mine venninner har vært bortpå min mann når jeg tenker meg om ha ha ha, men det er jo meg han er gift med! At mine venninner er hans venninner er jo helt ok, det betyr bare at jeg har vært heldig og har fått flere venninner?

Skrevet

Nei! Kunne aldri hatt et forhold til noen ei venninne hadde vært på først.

Anonymous poster hash: 8f787...a3e

Skrevet

Glad jeg slipper å være buksvoger med noen jeg kjenner...

Anonymous poster hash: 1cd97...dca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...