Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Pleier handle på eBay men tenkte jeg skulle prøve wish appen. Er det billigere der enn på eBay? Er det noen lure kostnader? Noen som kan forklare hvordan wish funker? Sortere på billigst vare inkl frakt feks? Anonymous poster hash: 46629...395
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Jeg er veldig fornøyd med wish, fått alt jeg har bestilt og til den prisen og frakten de oppgir. Ingen skjulte kostnader, da alle produkter sendes separat og derfor ingen toll. Eneste obs obs! er å sjekke kommentarer på klær. Jeg er liten og tynn, men må ha L i genserne, da sitter de på som en S. Klærne er ofte knøttsmå, både til voksne og barn. En del barnetøy jeg har bestilt er også smått, så bestill isåfall noen str over. Anonymous poster hash: db819...877
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Kan også si at jeg har blitt svindlet via ebay, så derfra handler jeg aldri mer. De tok ut flere store summer av kontoen min, heldigvis så banken det og varslet meg. Fikk også igjen på forsikring, men det er skummelt å handle der synes jeg. Anonymous poster hash: db819...877
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Kan også si at jeg har blitt svindlet via ebay, så derfra handler jeg aldri mer. De tok ut flere store summer av kontoen min, heldigvis så banken det og varslet meg. Fikk også igjen på forsikring, men det er skummelt å handle der synes jeg. Anonymous poster hash: db819...877 Du brukte ikke paypal med andre ord? Wish er dårlig kvalitet i min erfaring, billige varer fra Kina er ikke jeg gidder å bruke penger på. Anonymous poster hash: 87516...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå