Gå til innhold

Hodepine, synsforstyrrelser og ekstremt trøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med moderat hodepine som er der nesten hele tiden. Plutselig blir den intens. Og jeg får da lilla prikker dansende i synsfeltet. Noen ganger føles det som om øynene dirrer.

Jeg er også klam og føler meg uvel.

Og har siden i går nesten bare sovet. Klsrer ikke holde meg våken.

Hva kan dette være?

Anonymous poster hash: 8b502...5f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe slags migrene? Man kan ha migrene uten hopepine faktisk, hvor aura(synsforstyrrelsen) er problemet. Under mine anfall får jeg alltid aura først og da blir jeg skikkelig uvel, kvalm og klam før migrenen du dere inn etter nøyaktig en halvtime.

Ta det opp med legen. Hodepine som er der hele tiden kan være så mangt!

Anonymous poster hash: 5c10b...3be

Skrevet

Jeg ville reist til legen så fort som mulig. Få sjekket blodsukkeret ditt blant annet. Hodepine, synsforstyrrelser, uvelhet og tretthet er alle symptomer på diabetes, men kan være andre ting også.

Anonymous poster hash: 3f941...7e0
Skrevet

Cyste i hode \ krystallsyke \ Lever eller nyreproblemer \ stoffskifte... Mange muligheter

Anonymous poster hash: e2eab...1d1

Skrevet

Lege!

Kan være aneurismer eller svulst også...

Anonymous poster hash: 70677...21e

Skrevet

Har fått time til lege i neste uke. Ringte i går i håp om å få akutt time.

Jeg er bekymret selv. I tillegg til dette får jeg perioder med mindre kraft i kroppen. Merker det godt på armene.

Jeg mistet nesten babyen da jeg skuĺle amme for jeg var ikke sterk nok til å holde han inntil meg. Har også mistet en del ting i gulvet plutselig.

Hi

Anonymous poster hash: 8b502...5f9

Skrevet

Ring legevakta NÅ og nevn alle detaljer som det at du mister all strke i dine armer.

Anonymous poster hash: a18ce...8ac

Skrevet

Enten drar du til legevakten eller ringer 113. Det kan være noe helt ufarlig som migrene eller en hjerneblødning som trenger behandling nå. Det kan være mye annet også, og helt ufarlig, men siden de symptomene du har også er symptomer på farlige ting, så må du sjekkes med en gang. Lykke til

Anonymous poster hash: 8cb5d...3d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...