Gå til innhold

Hvilken dagligvare butikk foretrekker dere å handle på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har handlet for det meste på Rema men nå er det stadig Coop Extra.

Føler med på tilbudene og er innom flere butikker alt etter som.

Anonymous poster hash: cc1fb...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obs og kiwi. Rema tidligere, men vil ha litt valgfrihet.

Skrevet

Meny for de har så stort utvalg å da slipper jeg å gå innom 2-3 andre butikker for å få taki det jeg trenger.

Men gradiosa kjøper jeg alltid på Rema for den koster jo 46 kr andre steder :o

Anonymous poster hash: 318e1...79c

Skrevet

Foretrekker Meny men kjøper det de har begge steder på Kiwi pga prisen. De ligger ved siden av hverandre, så er som oftest innom begge når jeg handler, da en del av det jeg skal ha ikke er i vareutvalget til Kiwi.

Skrevet

Meny for der finner jeg alt jeg trenger og ikke bare butikkens egne merkevarer som tydelig er blitt en trend innenfor kjedene nå om dagen. Dessuten trenger jeg ikke å stå en evighet i kø. Jeg liker at meny har ferskvaredisk. Med oppskjært pålegg,salater osv. Dessuten er jeg glad i fersk fisk.

Rema unngår jeg siden de har kastet ut mange av de merkene som jeg bruker mest av.

Kiwi har dårlige tilbud, rotete butikk og altfor få ansatte i butikken.

Coop extra har nesten bare egen merkevarer akkurat som obs. Om jeg vil ha frie kaffe så gidder jeg ikke å kjøpe coop sin. Jeg vil ha utvalg.

Bunnpris har jeg gitt opp for lenge siden.

Skrevet

Jeg liker at du scanne varene dine selv på Meny så du slipper de lange køene.

Liker også at hvis det er en vare jeg ønsker meg så noterer det,også tar de inn varen jeg ønsker.

Anonymous poster hash: 318e1...79c

Skrevet

Jeg har handlet for det meste på Rema men nå er det stadig Coop Extra.

Føler med på tilbudene og er innom flere butikker alt etter som.

Anonymous poster hash: cc1fb...9ba

Rema 1000. Det blir alltid mye dyrere enn planlagt på andre butikker, selv om jeg bare handler set jeg har på lista.

Anonymous poster hash: f8e47...976

Skrevet

Rema. Vår lokale Rema-butikk er veldig bra. I tillegg har jeg mattilbudsappen og handler mye på tilbud. Kjører innom butikker når jeg likevel kjører forbi. Sparer mye penger på tilbudshandling.

Anonymous poster hash: b5d83...bb7

Skrevet

For det meste Kiwi og Rema. Fordi det er praktisk, kjører forbi, god parkering og går kjapt i kassa. Ligger også en coop Ekstra butikk på samme sted, men der går det så lang tid i kassa. Skjønner ikke hva de ansatte suller med, men jeg blir gal av å gå inn der. Skal jeg ha noe spesielt går jeg på Meny.

Anonymous poster hash: 631ad...ed9

Skrevet

Coop xtra

Anonymous poster hash: 0851f...0bc

Skrevet

Rema, er innom Meny av og til. Ligger nesten rett ved hverandre.

Anonymous poster hash: 3a5d9...36d

Skrevet

Bruker Meny på nett og Jakobs hvis jeg fysisk skal i butikk.

Anonymous poster hash: d2652...513

Skrevet

Kiwi, evt Joker, nærbutikken. Alltid service av ypperste klasse :D

Anonymous poster hash: 105a1...255
Skrevet

Rema 1000

Anonymous poster hash: c0335...1f2

Skrevet

Meny.

Men i Finnmark finnes ikke Meny så jeg handler på Bunnpris gourmet eller Kiwi.

Skrevet

Kiwi 💚

Anonymous poster hash: 3f55a...ec8

Skrevet

Her blir det mest kiwi. Bleier og barneprodukter på rema. Meny og Coop obs innimellom

Skrevet

Rema, er innom Meny av og til. Ligger nesten rett ved hverandre.

Anonymous poster hash: 3a5d9...36d

Bor du Vestfold?

Anonymous poster hash: c2f4d...69c

Skrevet

Meny og Kiwi

Anonymous poster hash: b7c47...74a

Skrevet

Rema

Anonymous poster hash: 3ae77...0c8

Skrevet

Stort sett nesten alltid på rema. De er billigst, helt klart. Men man kan også komme over gode varer på 50% på meny. Bortsett fra det, er meny 1-5 kr dyrere pr vare enn på rema. Og hvis jeg kan betale 18 kr istedet for 22 for en liter melk, gjør jeg det. Det blir mye når jeg kommer til kassa.

Anonymous poster hash: 5c435...b21

Skrevet

Kiwi har det meste av det jeg trenger. Iblant luksushandler jeg litt mer fersk fisk osv på Meny.

Anonymous poster hash: 5a16e...c42

Skrevet

Kiwi og Rema 1000 for "dagligdags" handel (mest kiwi da det er nærmest og har mest av de merkene vi bruker av brød, bleier osv), Coop Obs når vi skal på storhandel. Men frukt handler vi på kiwi da vi ikke synes frukten de andre plassene er så mye å skryte av.

Anonymous poster hash: 5514e...490
Skrevet

Storhandler stort sett på Coop Obs, liker selvskanningen, 40% tilbudene samt kupongene jeg får på de varene jeg handler mest. Meny i gangavstand fra jobb men dyrt for vårt budsjett. Kjører innom Rema på vei fra jobb for basisvarer til matpakke, yoghurt etc. Oppdaget Kiwi mer nå så jeg er ganske "utro" som dagligvareshopper!

Anonymous poster hash: e51b0...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...