Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Tenker da utenom billett og buss. jeg er "fattig" alenemor som sparer til ferie med innlagt besøk (endags billett) til meg og datteren min på 10. Tenker vi skal kose oss med middag, brus og is osv. Ikke måtte snu på krona. Er det mange av aktivitetene som koster ekstra? Anonymous poster hash: fdaa5...524
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Maten er dyr og dårlig. Mener det var nesten 300 kr for en pizza hvis jeg ikke husker feil. Anonymous poster hash: 9a5f9...37d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Følg med på finn, mye dag-2 billetter som selges billig der utover sesongen. Ellers synes jeg buffeten i cowboybyen var god, men dyr. Anonymous poster hash: a7bda...8b1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Følg med på finn, mye dag-2 billetter som selges billig der utover sesongen. Ellers synes jeg buffeten i cowboybyen var god, men dyr. Anonymous poster hash: a7bda...8b1 Cowboy buffet falt ikke i smak her :/ og rådyrt Anonymous poster hash: e0037...6e8
Miamimom Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Pengene flyr, det er i alle fall helt sikkert. Det meste av karuseller er inkludert, men litt mer spesielle atraksjoner koster gjerne litt ekstra.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 Er det ikke grillplass der slik at dere kan grille pølser og noe annet godt? Restaurantene er dyre og lange køer som regel. Ville kjøpt med brus og grillmat og heller kjøpt noen bilder fra karusellene eller noe annet som minne Anonymous poster hash: 522be...1bc
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 Vi bruker alltid å ta med mat. Det er dyrt å dårlig. Mye fastfood som barna mine ikke spiser. Tar med litt å drikke å kjøper mer der om det trengs, sukkerspinn, is og litt godteri. Kjøper bilder som er tatt ved noen av karusellene. Vi bruker ikke å gå ned til spillområdet, så der bruker vi ikke penger. Karusellene som en 10 åring kan ta er inkludert i inngang. Anonymous poster hash: 1029e...5d7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 Vi har sesongkort og kjøper ALDRI mat det. Dårligere og dyrere mat skal du lete lenge etter. Vi har med kjølebag med god mat, frukt, bær, saft etc. Kan låne gratis trille der og ha bagen på. Så kjøper vi noen ganger stooor kuleis på Isslottet, blir vel ca 60,- per is. De fleste aktiviteter er inkludert, vi gjør ikke noe som ikke er inkludert. Anonymous poster hash: 5b762...8a6
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #9 Skrevet 28. januar 2017 Ta heller med mat. Å kjøpe en is eller en vaffel er ok, men "middagsmaten" er elendig. Anonymous poster hash: 12b33...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå