Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Trenger noe som tusler og går og fanger hybelkaniner når vi ikke er hjemme. Men det er jo så mange ulike å velge mellom, og priser fra 2000 til over 10 000 kr. Trenger ikke kunne styre den med mobilen og sånt, bare den virker og kan bevege seg rundt uten å kjøre seg fast i teppe eller stolbein. Anbefalinger? Anonymous poster hash: 13664...2f0
Gjest Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Våres fikset akkurat stua og soverommet for meg mens jeg lagde middag... Er i iRobot Roomba 880. Er helt knall. Kan programmeres til å starte når du er borte, rekker over tre rom og finner veien tilbake til laderen når den er ferdig eller tom for strøm.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Våres fikset akkurat stua og soverommet for meg mens jeg lagde middag... Er i iRobot Roomba 880. Er helt knall. Kan programmeres til å starte når du er borte, rekker over tre rom og finner veien tilbake til laderen når den er ferdig eller tom for strøm. Takk for svar. Sjekker ut. Husker du hva du betalte? Anonymous poster hash: 13664...2f0
Gjest Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Takk for svar. Sjekker ut. Husker du hva du betalte? Anonymous poster hash: 13664...2f0 Betalte vel 8-9000. Men det er et par år siden. Da var den ny, toppmodell og hadde akkurat vunnet alle tester. Nå er den jo "gammel" og det har kommet en modell over (eneste forskjellen er at du der kan styre den med mobilen).
Maibaby:) Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Jeg kjøpte Miele sin på Coop obs på tilbud til 2999. Funker supert hjemme hos oss!! Beste investeringen jeg har gjort! 😄👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå