Gå til innhold

å bære forlovelsesring rundt halsen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du om det? Jeg har så irriterende fingrer, som hovner opp av ingenting. Ringen passer fint når fingrene er normale, men så himla trang når de hovner opp...

Jeg er så glad i denne ringen å hva den står for. Så går med den rundt halsen. Da er den jo nærmere hjertet mitt også;) hehe

Så hva syns du?

Anonymous poster hash: 826a5...229

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du har sett for mange repriser av sex og singelliv?

Skrevet

"Nærmere hjertet mitt"

Gud så kleint. Du har sett for mye TV, for

mye "Sex and the city", og liker å lyde poetisk.

Anonymous poster hash: 4c716...84e

Skrevet

Hahaha! Neida jeg har ikke det, men den med nærmere hjerte mitt er skrevet med et godt glimt i øyet;)

Å litt sex og singelliv!

Anonymous poster hash: 826a5...229

Skrevet

Må gjøre det selv, til tider. Kjøpte ringer i hvitt gull, viste seg at jeg av og til får eksem av det. Tar ringen over på venstre hånd, men npen ganger har jeg fått reaksjon der også, og da har jeg hatt den rundt halsen.

Anonymous poster hash: 41550...9b9
Skrevet

Jeg er gravid nå og har fått mye væske i kroppen og derfor hovnet opp en del i fingrene. Jeg bærer forlovelsesringen i et smykke rundt halsen. Føler meg naken uten den. Gleder meg til jeg får på meg ringen igjen. 

Anonymous poster hash: ec87e...0f6
Skrevet

Jeg fikk aldri noen ring av min samboer mens han levde, men går hver dag med et smykke rundt halsen som han ga meg. Skjønner godt at du vil ha ringen på brystet!

Anonymous poster hash: b706c...502

Skrevet

Hos oss er det mannen som alltid går med gifteringen. Jeg har en jobb som gjør at jeg ikke kan ha min på.. så den ligger hjemme i skapet. Prøver å huske på den i helga 😉

Anonymous poster hash: 3630b...2f0

Skrevet

Mannen har sin alltid i smykke rundt halsen. Det har jeg også gjort hver gang jeg har vært gravid ( mye vann i kroppen) og nå i det siste har jeg gjort det i perioder siden jeg har fått litt utslett der ringen er.

Spiller ingen rolle hvor du har ringen din. Du er like forlovet/ gift

Anonymous poster hash: e95d6...800

Skrevet

Gjør det som passer deg, Hi :)

Jeg er singel, men treffer jeg en mann jeg forlover/gifter meg med så tenker jeg gjøre det samme. På jobb kan jeg ha smykke under arbeidsskjorten, men kan ikke ha ringer. Så på jobb blir det i hvert fall å ha ring i smykke.

Jeg forstår følelsen din av at du har ringen nærmest hjertet, selv om det jo egentlig ikke spiller noen rolle.

Anonymous poster hash: 9b174...f1a
Skrevet

Gjør det som passer deg. Synes det hørtes fint ut å ha den rundt halsen hvis man av ulike grunner ikke vil/kan ha den på fingeren :)

Anonymous poster hash: 0d10b...26a

Skrevet

Den bærer du akkurat der du ønsker det. Tror ingen andre tenker over det uansett. Jeg har min i skapet på badet og trives godt med det også 😉

Anonymous poster hash: 2d69e...f2c

Skrevet

Jeg er gift, men bruker ikke ringen. Begynner fort å klø på hendene, dessuten liker jeg i grunn ikke ringer. Er like godt gift for det. Hva andre mener, spiller jo ingen rolle. Gjør det som passer best for deg. 

Anonymous poster hash: 78a9a...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...