Gå til innhold

Det er så vanskelig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vanskelig å skaffe seg venner som voksen!

Hvor møter man mennesker som faktisk er interessert i et vennskap? Tips?

Anonymous poster hash: cbf11...aac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliterned det samme selv. Men jeg er dårlig på sosiale koder og relasjoner særlig ovenfor jenter/damer.

Anonymous poster hash: d0c9d...95f

Skrevet

Uff jeg vet hvordan det er!

Har selv flyttet 1 time utenfor sentrum å nå e det ingen som besøker verken meg eller sønnen min.

Syns ikke det er så lett å bli kjent med noen heller,de fleste har nok med sitt virker det som.

Bor du i Bergen?

På facebook har de en egen bli kjent side for de som bor i Bergen der det ofte er forskjellige typer treff :)

Anonymous poster hash: 28a30...248
Skrevet

Hvor bor du ? :) 

Anonymous poster hash: 11e02...dd9
Skrevet

Jeg bor midt i Oslo. Kommer opprinnelig fra Trondheim. Mine tidligere venner har blitt vannet ut med barn og mann osv..

Skrevet

Her

På jobb

På barns aktiviteter

På egne antiviteter

Skrevet

Uff jeg vet hvordan det er!

Har selv flyttet 1 time utenfor sentrum å nå e det ingen som besøker verken meg eller sønnen min.

Syns ikke det er så lett å bli kjent med noen heller,de fleste har nok med sitt virker det som.

Bor du i Bergen?

På facebook har de en egen bli kjent side for de som bor i Bergen der det ofte er forskjellige typer treff :)

Anonymous poster hash: 28a30...248

Hva heter den Facebook siden?

Anonymous poster hash: dfbcd...521

Skrevet

Man må være litt "på" i starten. Raus, oppmerksom, interessert, tilgjengelig! Og selvfølgelig finne noen man har noe felles med.

Anonymous poster hash: a2174...c2d

Skrevet

Føler liksom jeg gjør det... men kan bli bedre og :)

Skrevet

Gjennom jobb

Gjennom aktiviteter - egne og barnas

I nabolaget

Gjennom barnehagen / skolen

Anonymous poster hash: 82291...969
Skrevet

Syng i et kor!

Anonymous poster hash: d883e...0aa

Skrevet

Jeg har flyttet mye i mitt voksne liv og synes virkelig ikke det er vanskelig å få venner i voksen alder. Potensielle venner møter man overalt! Det viktigste er å by på seg selv. Og ikke forvent at du skal ha kjemi med alle. Men, vær åpen og interessert.

Har bodd mye i utlandet og nordmenn har til sammenligning en tendens til å ha en høyere terskel for å be om telefonnr, kaffedate eller invitere hjem. Men, de setter pris på at andre tar initiativet. Så vær den som foreslår å treffes. Og når du møter folk er det viktig å ikke la den andre stå for all praten eller omvendt. Hvis folk kjeder seg med deg så blir det kanskje bare med det ene treffet, så by på deg selv og dropp gjerne smalltalk.

Anonymous poster hash: 134aa...f42
Skrevet

Jeg har fått et par nære venner via de to forrige jobbene, en fra hver jobb. Det er venner jeg tror jeg kommer til å ha hele livet. Hun ene er 7 år yngre enn meg og hun andre er 6 år eldre.

Anonymous poster hash: b9d36...5a9

Skrevet

meld deg inn i en organisasjon eller forening :) hagelag, kor, soppforening, turlaggrupper osv, eller meld deg på noen akiviteter på friundervisning, fotokurs, sykurs o.l.

Er selv med i flere, veldig sosialt :) 

Anonymous poster hash: 60691...a4b
Skrevet

Jeg flyttet til mannens hjemsted, har fått venner via jobb, barnas venner og lagidrett jeg selv driver med. Vær blid og by på deg selv! Det kan ta tid før det blir vennskap ut av bekjentskap.

Anonymous poster hash: 8fb91...50d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...