Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Hei damer! Før jeg forklarer situasjonen min, vil jeg gjerne fortelle at jeg har en historie med menn som lyver til meg. Er utro eller lignende. Så jeg er veldig skeptisk av meg.. Situasjonen er følgende : Nåværende kjæreste i 4 år har tidligere vært i et ganske dårlig miljø og røyka en del gress. Det er ikke greit for meg, og han sluttet før vi ble sammen. Var det jeg fikk beskjed om. Og han har lovt meg at han ikke har gjort det mens vi har vært sammen. Vi er stortsett sammen og har vært det mye de siste 4 årene. Utenom et par hytteturer han har vært på med kompiser. Her han han også lovet meg at han ikke har rørt noe, og jeg har valgt å tro på han. Helt til nå. En kamerat av han og jeg hang sammen, og da sier kameraten: " Han har vært så flink da. Første gangen han var hos meg etter at dere blei sammen røyka han, men etter det sa han at han ikke kunne. " Dette må være lenge siden, men alikevel gjør det at jeg tviler på at han ikke røyka på hytteturene. Tror han sov over hos denne kompisen den første gangen han var der, men neste gang skulle jeg hente han eller vi skulle være sammen etterpå.. Så det er kanskje derfor han har valgt å ikke røyke etter det. Han har visst ikke vært så mye sammen med kompiser heller fordi han ikke vil bli frista. Det er ikke det han har sagt til meg, han har sagt at han ikke blir frista- han velger selv å slutte. Han er kjempelei av at jeg snakker om fortiden hans, det var et stort problem for meg når vi blei sammen. Fikk ikke hele sannheten før jeg var så glad i han at jeg ikke klarte å gå, men hadde alikevel mange spørsmål og var veldig skeptisk når han var med kompiser i begynnelsen.. Burde jeg la det ligge og stole på han? Eller burde jeg ta det opp med han. Ville dere brydd dere? Anonymous poster hash: 380c8...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå