Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Har hatt en stygg hoste i ca en-to uker nå, jeg er ikke forkjølet men jeg hoster og får flere "hosteanfall" iløpet av dagen der jeg brekker meg og klør noe helt sinnsykt i halsen og opptil ørene... Har tatt cosylane men hjelper litt, ellers så lurer jeg på om det kan være allergi men det er jo ikke feks polllen i luften enda..? Får nesten ikke sove om nettene pga denne fæle kløen.. Anonymous poster hash: 8f6f2...6e2
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Allergi kan absolutt gi de symptomene du skisserer her, og i noen deler av landet har faktisk pollensesongen begynt allerede. Annen enn allergi blir det da infeksjoner, irritasjoner etc, men kløe til ørene kjenner jeg meg igjen i iallefall. Anonymous poster hash: cf4c8...2a3
Mamma_til_2 Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 (endret) Det kan være allergi, og jo det er pollen mange plasser nå,men det kan og være noe du spiser. Endret 28. januar 2017 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Jeg klør av og til når jeg har spist, rå gulrøtter, tomat, nøtter, umoden banan. Anonymous poster hash: 570a2...83c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Jeg har hatt det sånn i ca 3 uker og flere her i byen har det har jeg blitt fortalt. Så er nok et virus her. Anonymous poster hash: a155f...eb7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 Hvor er du? Bergen her... tok en allergitablett men det hjalp ikke :/ Anonymous poster hash: 8f6f2...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå