Gå til innhold

Hard avføring, hemoroide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en utvendig hemoroide i ca tre år nå. Dem har dra tid til annen vært blødende da spesielt ved hard avføring.

Idag hadde jeg så hard avføring som jeg aldri har hatt før, dette i kombinasjon med forstoppelse var helt jævlig. Jeg jobba skikkelig med å få tømt meg. Jobba liksom klumpen ut og inn før jeg til slutt fikk noe som ikke kan sammenlignes med noe annet enn pressrier. Tre sånne "rier" hadde jeg og klumpen deisa i do. Jeg reiste meg opp for å se. Umulig å se noe i do for den var full av blod. Jeg tørker meg, men kommer bare to dråper blod på papiret. Ellers ingen ting. Regner jo med det var hemoroiden(e) som sprakk. Jeg kjenner litt med hånda baki der etter og det er helt glatt. Kjenner ikke hemoroiden lenger. Ei heller noe løs hud. Det virker som den er borte! Er dette mulig? Jeg har kjent den i tre år nå. Også etter at det har blødd. Kan det være at jeg rett og slett dreit vekk det satans vedhenget mitt nå? Sorry ekle og groteske detaljer, men hva er ikke dette forumet til? 😂🙈👍

Anonymous poster hash: e8820...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du ha gjort 😁

Anonymous poster hash: b9df4...50c

Skrevet

Jeg har hatt noen innvendige, i mange år- kom etter tre svangerskap og fødsler... aldri plaget meg, men har kommet litt ut ved veldig hard mage.

Så plutselig for noen dager siden var jeg på do , lutt hardt men slettes ikke galt- ser i do å der så det ut som noen hadde blitt drept😰🙈 fullt av blod, men kun litt på papiret. Så ingenting i noen dager- selv ved avføring. Så plutselig skjedde det samme igjen etter tre dager...

vet ikke hva jeg skal tro, føler for å gå til legen for å være sikker....

Men det høres jo ut som at du iallefall har "tømt" hemoroiden din😬 Mulig den kan komme tilbake- vet ikke helt jeg☺

Skrevet

Den har nok sprukket og tømt seg, ja. En hemoroide er jo en utposing på en blodåre, så det er naturlig at det kommer litt blod. Dessverre er det ofte slik at hemoroiden kommer tilbake...

Skrevet

Oh lord!

Vært veldig øm i rumpa sidenå dette skjedde, så jeg gikk litt nøyere til verks og sjekka ståa baki der. Hemoroiden er like forbanna stor som før. Men den er lys rosa og ikke mørk som den har vært tidligere. Godt synlig utenfor åpningen og svir som et åpent sår når jeg er borti den. Kjenner jeg ikke er så super imponert over kroppen akkurat nå. Hadde et lite håp om at jeg rett og slett hadde driti vekk problemet. Akk nei.

Hi.

Anonymous poster hash: e8820...d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...