Gå til innhold

Føler meg aleine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld skjer det ett stort arrangemang i nærheten her vi bor. Omtrent alle jeg kjenner skal dit,det er mye omtale om det på Facebook at de gleder seg o.s.v. Men ingen har spurt om jeg vil være med :( Spurte ei venninne for tre uker om vi skulle dra dit,men hun måtte spørre ei annen venninne først siden de hadde pratet om og dra dit. Og par dager etterpå ser jeg på face og snap at "disse to snuppene gleder seg til party sammen". Hvorfor ble ikke jg spurt:/?? Føler meg som "viggo venneløs" her jeg sitter☹️☹️

Anonymous poster hash: 1c130...a03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du vel Viggo Venneløs!

Anonymous poster hash: f0076...464

Skrevet

Fordi du er Viggo venneløs

Skrevet

ta kontakt og si du vil være med dem? Eller dra alene?  

Skrevet

Si at du blir med dem davel

Anonymous poster hash: e6543...a0d
Skrevet

Ja er nok det:/ skrev nå at jeg gjerne ville være med de,men da slutter hun og svare. Så får nok sitte hjemme med mann og barn noe jeg gjør 365 dager ellers i året:/

Er ikke personen som drar ut alene,synes det er stusselig.

HI

Skrevet

Sender deg en klem. Det er vondt å føle seg alene. Hun høres ikke spesielt hyggelig ut hun venninna som skal gå.

Skrevet

Sender deg en klem. Det er vondt å føle seg alene. Hun høres ikke spesielt hyggelig ut hun venninna som skal gå.

Takk😊 Nei,jeg skrev direkte etterpå at det er trist ingen ba meg med,den har hun lest og sett men ingen svar tilbake ☹️ "Verste" her er at denne venninnen også er min svigerinne:/

HI

Skrevet

Fy søren. Så råttent gjort. Kva er problemet med å inkludere noen fleire...

Skrevet

Takk😊 Nei,jeg skrev direkte etterpå at det er trist ingen ba meg med,den har hun lest og sett men ingen svar tilbake ☹️ "Verste" her er at denne venninnen også er min svigerinne:/

HI

Da er hun vel egentlig bare en svigerinne og ikke venninne..

Anonymous poster hash: 9c3b7...697

Skrevet

Fy søren. Så råttent gjort. Kva er problemet med å inkludere noen fleire...

Hvis man spør sykt mange her inne så er jo ekskludering helt innafor. Det er vel sånn i den virkelige verden også da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...