Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Noen andre som har barn med forsert løp i skolen her? Vi har hatt forsert løp i matte i sjuende og nå åttende, og er veldig fornøyd med ordningen. Har også større barn som hadde tilbud om forsert løp i matte og engelsk, men som selv ikke ønsket det, så da fikk de selvsagt følge normal progresjon. Jeg har også selv hoppet over en klasse på skolen i sin tid, hvilket var perfekt for meg, men dette er altså bare enkeltfag. Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: ca72b...eb1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Datteren vår har nylig hoppet opp to klasser i matematikk. Hun liker det men synes det er dumt at hun må gjøre hele matteleksa på sitt eget trinn i tillegg til arbeidsplanen hun har på høyere trinn. Hvordan har dere løst dette? Anonymous poster hash: 1564a...a03
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Datteren vår har nylig hoppet opp to klasser i matematikk. Hun liker det men synes det er dumt at hun må gjøre hele matteleksa på sitt eget trinn i tillegg til arbeidsplanen hun har på høyere trinn. Hvordan har dere løst dette? Anonymous poster hash: 1564a...a03 Høres rart og unødvendig ut. Som om læreren vil dobbeltforsikre seg om at hun ikke går glipp av noe. (Finnes noen slike....) Slik blir det ikke praktisert på min skole. Hilsen mattelæreren Anonymous poster hash: 6f247...7cd
Superdolly Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Datteren vår har nylig hoppet opp to klasser i matematikk. Hun liker det men synes det er dumt at hun må gjøre hele matteleksa på sitt eget trinn i tillegg til arbeidsplanen hun har på høyere trinn. Hvordan har dere løst dette? Anonymous poster hash: 1564a...a03 Min sønn får utdelt samme lekseplan som de andre, men når han gjør en oppgave i sin egen bok (for høyere trinn) så krysser han av en oppgave på lekseplanen. Så selv om numrene og sidene ikke stemmer, så slipper han å gjøre dobbelt opp. Dette ga ham motivasjonen tilbake, den var i ferd med å forsvinne helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå