Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Jeg har et sår i nesen som ikke vil gro. Nå har de tatt prøver av det for å se om det er kreft. Jeg er redd jeg må amputere nesen. Er det noen som har erfaring med det? Blir jeg uten nese? Anonymous poster hash: f3f52...9a8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 De rekonstruerer den. Anonymous poster hash: 7e993...8e0
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Ja, du blir neseløs. Mulig du får en gummiprotese med borrelås hvis du er heldig. Anonymous poster hash: 3550c...a4f
Herognå Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Uff, så masse tanker du må sitte med. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Sender en klem ❤
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Ja, du blir neseløs. Mulig du får en gummiprotese med borrelås hvis du er heldig. Anonymous poster hash: 3550c...a4f Off, har de andre farger enn rød:-(? Anonymous poster hash: f3f52...9a8
soleia Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 No må du ikkje ta sorgene på forskot, men om du må fjerne delar av nasen, så finnes det gode teknikkar for rekonstruksjon med brusk og vev frå andre stader på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 Off, har de andre farger enn rød:-(? Anonymous poster hash: f3f52...9a8 Bra du har humor på det! 😂 I verste fall får du søke jobb som sykehusklovn og muntre opp små kreftsyke barn? Til glede og nytte for begge parter! Anonymous poster hash: 7e993...8e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå