Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Hvordan er det å ha det? Litt dumt i forhold til bhg, men ville uansett gått lengre hjem enn til barnet er 1 år. Er det en fin tid å få baby på? Anonymous poster hash: 36801...655
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Jeg har det. Hvis jeg kunne velge ville jeg fått baby på våren. Er så deilig å ha våren/sommeren foran seg Anonymous poster hash: 7056f...1e9
Mumua Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Jeg har oktoberbaby og synes det er perfekt. Deilig å være i god form på sommeren og de mørke vintermånedene går man søvnløs rundt med puppene ute uansett.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Jeg har det. Hvis jeg kunne velge ville jeg fått baby på våren. Er så deilig å ha våren/sommeren foran seg Anonymous poster hash: 7056f...1e9 Jeg og hvis jeg kunne velge. Derfor jeg håper på at oktober og er bra.. Anonymous poster hash: 36801...655
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Har oktober og mars baby. Syntes oktober var en tung tid i forhold til mars. Jeg påvirkes negativt av mørket da og får alltid en energiboost på våren. Og mye deiligere å gå lange trilleturer på sommeren. Kan amme og skifte på baby hvor som helst. Anonymous poster hash: 16646...f18
Tipptopp Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 Jeg har to høstbarn der den ene er født i oktober. Jeg syntes det var kjempe fint å gå gravid om sommeren, da jeg slet med å kle på meg. Å bare tre en lett kjole over hodet og droppe de forbaskede sokkene var deilig. Ikke minst å bare tråkke inn i lette sko, istedet for å sloss med vintersko. Det var ikke noe problem å ha liten baby på høsten/vinteren heller. Med en god pose i bilstolen holdt barna seg varme og gode uten at du trengte å kle på mye for å så kle av dem igjen når du skulle kjøre (man skal jo ikke ha noe yttertøy på under belter). Pga kulde så var det ikke hver dag man fikk trillet tur ute, men da dro jeg heller på senteret eller på besøk til andre. og ikke minst er det ganske rolig på føden/barsel om høsten😉
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 Jeg syntes det var delig. Først og fremst var det rolig på fødsel og barsel da så fikk ene rom mens jeg var på sykehuset. Så er det delig å komme seg tilbake til seg selv til sommeren kommer. For min del gikk det veldig greit med trilleturer da det var en varm høst og vinter. Kan gjerne få høst barn igjen men det vil jeg fremdeles legge til tilfeldigheten. Anonymous poster hash: 8b873...54c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 Har to høst/vinterbarn, helt herlig! Anonymous poster hash: 7552c...535
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #9 Skrevet 28. januar 2017 Har et oktoberbarn og et marsbarn. Synes det var best å få i oktober. For det første var det en mye bedre graviditet. Da jeg fikk i mars gikk jeg høygravid hele vinteren og det var et mareritt. Når man er gravid og ræva form er det jammen ikke enkelt å komme seg opp om morgenen for å gå på jobb hver dag i mørketiden. Det var snøstorm og glatt (jeg bruker kollektiv til jobb og må gå en del mellom hvert av kollektivene). Det var kaldt,mørkt og tungt med den store magen og ingen varme jakker dom passet den store magen. I tillegg lå jeg hele juni-sep i varmen å kastet opp da jeg var nygravid på den tiden. Å få baby i mars var helt ok men ikke noe som passet meg bedre enn oktober. Da jeg fikk i oktober var vi hjemme å koste oss i de verste kuldegradene og baby var stor nok til å krabbe og ha glede av sommeren. Skulle det komme en tredjemann blir det helt klart oktoberbaby fremfor mars. Måtte uansett ha ulønnet perm med marsbabyen da vi ikke fikk barnehageplass Før i august da den var 1,5 år. Anonymous poster hash: bc266...967
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #10 Skrevet 28. januar 2017 Godt å høre det 😊 Gleder meg til å få baby, kjenner jeg hadde mest lyst på vår, men det gikk jo ikke.. Anonymous poster hash: 36801...655
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #11 Skrevet 28. januar 2017 Godt å høre det 😊 Gleder meg til å få baby, kjenner jeg hadde mest lyst på vår, men det gikk jo ikke.. Anonymous poster hash: 36801...655
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 Har oktober baby og mai baby fordeler og ulemper med begge. Anonymous poster hash: bd6e8...85d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 Jeg syntes det var delig. Først og fremst var det rolig på fødsel og barsel da så fikk ene rom mens jeg var på sykehuset. Så er det delig å komme seg tilbake til seg selv til sommeren kommer. For min del gikk det veldig greit med trilleturer da det var en varm høst og vinter. Kan gjerne få høst barn igjen men det vil jeg fremdeles legge til tilfeldigheten. Anonymous poster hash: 8b873...54c Her var det stappfult. Ei jeg kjenner som fødte samme dag som meg i oktober fødte på et kontor. Anonymous poster hash: 5671c...95c
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #14 Skrevet 28. januar 2017 Her var det stappfult. Ei jeg kjenner som fødte samme dag som meg i oktober fødte på et kontor. Anonymous poster hash: 5671c...95c Blir vel fullt her og, er vel alltid det! Anonymous poster hash: 36801...655
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #15 Skrevet 28. januar 2017 Jeg syntes oktoberbaby var supert. Kunne luske rundt inne eller gå lang tur med baby som sov lenge. Koselig med liten baby i julen. Da babyen ble større og mer nysgjerrig var det varmt og deilig og lå ute i parken i skyggen og slappet av. Anonymous poster hash: 6a0d4...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå