Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #26 Skrevet 29. januar 2017 Ikke noe jeg tenker å svare på på nett. Kan ikke se for meg at menn sitter og prater om hvordan damene deres er i senga. Er bare kvalmt og dumt å prate om slikt. Og lavpannet. Anonymous poster hash: d8ba4...df4 Jøss. Så hvorfor i det hele tatt kommentere? Anonymous poster hash: 11918...e4b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #27 Skrevet 29. januar 2017 Ikke noe jeg tenker å svare på på nett. Kan ikke se for meg at menn sitter og prater om hvordan damene deres er i senga. Er bare kvalmt og dumt å prate om slikt. Og lavpannet. Anonymous poster hash: d8ba4...df4 Så du trur ikke menn prater om det...? Anonymous poster hash: cc6af...c82
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #28 Skrevet 29. januar 2017 Ja, på alle måter🤗 Anonymous poster hash: b4754...30d
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #29 Skrevet 29. januar 2017 Nei, absolutt ikke. Faktisk ganske håpløs. Men de mennene jeg har hatt som er guder i senga, var gjeldsslaver, tidligere notorisk utro, humørsvinninger... ja, i det hele tatt ganske ustabile. Jeg har valgt økonomisk trygghet og snillhet fremfor sprutorgasmer. Savner deilig sex hver dag, da.... Anonymous poster hash: 36875...0f0 Høres ut som meg det... Anonymous poster hash: e638a...20f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #30 Skrevet 29. januar 2017 Nei, absolutt ikke. Faktisk ganske håpløs. Men de mennene jeg har hatt som er guder i senga, var gjeldsslaver, tidligere notorisk utro, humørsvinninger... ja, i det hele tatt ganske ustabile. Jeg har valgt økonomisk trygghet og snillhet fremfor sprutorgasmer. Savner deilig sex hver dag, da.... Anonymous poster hash: 36875...0f0 Høres ut som meg det... Anonymous poster hash: e638a...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå