Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Ser nedover i Europa mange er mye flinkere til å vise respekt for sine foreldre/svigerforeldre. Her venter vi bare på at de skal gå ut døra igjen. Hvorfor? Anonymous poster hash: a1661...905
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Hvor har du det fra. Hvis du skriver en tråd om fæle svigerforeldre vil du få mange svar fra dem som kjenner seg igjen. Men de som har det hyggelig og fint med svigerforeldre og foreldre starter da ikke en tråd bare for å si hvor flott alt er ? Anonymous poster hash: 5dfda...0d1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Slike generaliseringer er sjelden bra. "Vi" venter ikke bare på at "de" skal gå ut døra igjen! I noen kulturer skal man vise foreldre/svigerforeldre/eldre respekt uansett om de fortjener det eller ikke. Det er heller ikke sunt. Og noen kunne hatt mer respekt for samme grupper i Norge. Men om noen ikke oppfører seg slik at de fortjener respekt, da ser jeg ingen grunn i å være falsk og vise respekt. Høflig kan jeg være, men utover det har jeg ikke og viser ikke respekt for noen som ikke fortjener det. Anonymous poster hash: 72051...bc5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Hvor har du det fra. Hvis du skriver en tråd om fæle svigerforeldre vil du få mange svar fra dem som kjenner seg igjen. Men de som har det hyggelig og fint med svigerforeldre og foreldre starter da ikke en tråd bare for å si hvor flott alt er ? Anonymous poster hash: 5dfda...0d1 Det er flere på forumet som har startet tråder om gode svigerforeldre, de får sjelden mer enn maks en håndfull svar, ofte bare en-to-tre svar. Folk bryr seg ikke om hyggelige nyheter, de vil heller ha litt sosialpornografi som kan få dem til å føle seg bedre selv Jeg svarer forøvrig alltid i de trådene, for jeg synes det er koselig med de hyggeligere trådene Ellers er jeg enig i det du skriver Anonymous poster hash: 72051...bc5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #5 Skrevet 28. januar 2017 Det er flere på forumet som har startet tråder om gode svigerforeldre, de får sjelden mer enn maks en håndfull svar, ofte bare en-to-tre svar. Folk bryr seg ikke om hyggelige nyheter, de vil heller ha litt sosialpornografi som kan få dem til å føle seg bedre selv Jeg svarer forøvrig alltid i de trådene, for jeg synes det er koselig med de hyggeligere trådene Ellers er jeg enig i det du skriver Anonymous poster hash: 72051...bc5 Tull. Jeg svarte selv i en tråd om hvem som likte sine svigerforeldre rett rundt juletider, den ble mange sider lang. Du leser selektivt. Anonymous poster hash: 5dfda...0d1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #6 Skrevet 28. januar 2017 Tull. Jeg svarte selv i en tråd om hvem som likte sine svigerforeldre rett rundt juletider, den ble mange sider lang. Du leser selektivt. Anonymous poster hash: 5dfda...0d1 Nei, jeg har svart i mange slike tråder hvor det bare har vært en håndfull svar. Men så du ikke at jeg skrev sjelden - ikke alltid? Tror jeg vet hvilken tråd du viser til, og den hadde jeg i tankene da jeg skrev. Men den er en av unntakene jeg har sett her inne. Men for all del, om jeg har gått glipp av mange tråder som skriver positivt om svigerforeldre så er det jo bare bra, da er det langt mer positive tråder enn jeg har fått med meg, selv om jeg prøver å få med meg de positive. Anonymous poster hash: 72051...bc5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #7 Skrevet 28. januar 2017 Nei, jeg har svart i mange slike tråder hvor det bare har vært en håndfull svar. Men så du ikke at jeg skrev sjelden - ikke alltid?Tror jeg vet hvilken tråd du viser til, og den hadde jeg i tankene da jeg skrev. Men den er en av unntakene jeg har sett her inne. Men for all del, om jeg har gått glipp av mange tråder som skriver positivt om svigerforeldre så er det jo bare bra, da er det langt mer positive tråder enn jeg har fått med meg, selv om jeg prøver å få med meg de positive. Anonymous poster hash: 72051...bc5 Men uansett hva folk skriver i tråder her - tror du virkelig dette forumet er et speil av selve livet, eller av Statistisk Sentralbyrås funn omkring saken? Anonymous poster hash: 5dfda...0d1
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #8 Skrevet 28. januar 2017 Men uansett hva folk skriver i tråder her - tror du virkelig dette forumet er et speil av selve livet, eller av Statistisk Sentralbyrås funn omkring saken? Anonymous poster hash: 5dfda...0d1 Dette begynner å bli en lettere surrealistisk dialog... Jeg var i utgangspunktet enig med deg og jeg er ikke Hi. Hvor mener du at jeg mener dette forumet er et speil av selve livet? Og hvorfor dra inn SSB i dette? Les mitt første svar i tråden og så mitt første svar til deg. Tror du forveksler meg med Hi, som jeg altså er veldig uenig med. Anonymous poster hash: 72051...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå