Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Deilig å være ferdig med gråting og surving nattestid, men det er jammen ikke lydløst med tenåringer i kjellerstua heller Angrer nesten litt på den høytaleren han fikk til jul, jøss for en bass Anonymous poster hash: c0809...5a9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Lydisolering mellom etasjene på feriebudsjettet neste? Anonymous poster hash: 12f35...9ba
Mia_73 Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Så lenge tenåringen demper seg når det nærmer seg leggetid er ikke stort problem? Selv liker jeg house og mye bassdrum, så jeg hadde nok bedt ham skru opp.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Deilig å være ferdig med gråting og surving nattestid, men det er jammen ikke lydløst med tenåringer i kjellerstua heller Angrer nesten litt på den høytaleren han fikk til jul, jøss for en bass Anonymous poster hash: c0809...5a9 😂😂😂 Kjenner meg igjen her ,ja! 😂😂😂 Endelig fått natta tilbake etter minstemann's kolkikkrunder og nattamming... ...trodde jeg... ...brått sitter jeg våken til langt på natt og får meg ikke til å sove før eldstemann er hjemme fra fest! 😂😂😂 Godt det ikke er fest hver dag! 😜😄😄 Med 3 barn med stor aldersforskjell begynner jeg å gjenne på èn negativ bivirkning... Denne tiden med å sitte våken og vente... Den har bare akkurat begynt! 🙈 Herregud, jeg håper jeg blir litt mer avslappet med tiden! 😂😂😂 Flaks at man blir sååååå glad i disse små (særlig i tiden de er under meter'n og når de bikker din egen høyde 😜😂), da trengs det en mor's/far's kjærlighet for å holde ut. 😂😂😂 ...og nå, ENDELIG er smått og stort i seng! 💞 Nattinatt, fra gamlemor. 😊 Anonymous poster hash: 8bf06...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå