Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 ...for en ukes tid siden. Hun har litt feber og får ikke bruke smokk. Hun er så forbanna og sover så lite at jeg vet snart ikke mine arme råd... Det går hardt utover vårt andre barn, som får minimalt med oppmerksomhet, selvom vi prøver så godt vi kan. Han er også liten.... Smokken kan hun ikke få før om tidligst to uker, og crp er det ingen vits i å ta før neste uke. Hva i himmelens navn skal jeg gjøre? Her er det i full fart mot den berømte veggen. Anonymous poster hash: 884cc...cff
❤lille stjerne❤ Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Hvis du tror hun har fått en infeksjon er det jo grunn til legebesøk og måling av crp. Hvis det bare er at hun er ukomfortabel og savner smokken så ville jeg prøvd å ha henne i bæresele og se om hun roer seg og sovner eller gått en liten kveldstur med henne i vogna og håper hun sovnet. Eller latt henne sove på fanget på sofaen, se på dvd eller hva som skal til. Det meste er tillatt når de små er syke, det viktigste er at både små og store får litt hvile.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 ...for en ukes tid siden. Hun har litt feber og får ikke bruke smokk. Hun er så forbanna og sover så lite at jeg vet snart ikke mine arme råd... Det går hardt utover vårt andre barn, som får minimalt med oppmerksomhet, selvom vi prøver så godt vi kan. Han er også liten.... Smokken kan hun ikke få før om tidligst to uker, og crp er det ingen vits i å ta før neste uke. Hva i himmelens navn skal jeg gjøre? Her er det i full fart mot den berømte veggen. Anonymous poster hash: 884cc...cff Hvis det er to uker til hun kan bruke smokk så slutter dere vel nå? Ingen vits å begynne igjen da på en stor unge vel? Sjekket om hun har infeksjon? Anonymous poster hash: 0a444...840
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Slutte når de er et år. Nei sluttet når ungen vår 2 år og det var et leven i et år.. Anonymous poster hash: 9b148...71e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Jo tidligere man slutter jo enklere er det. Hva med kose/sutteklut? Ellers enig med hun som foreslo bæresele og vogn. Anonymous poster hash: 5145b...6a0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 Si meg, er det så få som leser et helt innlegg? Jeg har overhodet ikke tenkt til å avslutte noe smokkebruk, ho skal få bruke den til ho er tenåring, bare ho sover mer enn et par timer i døgnet. Om feberen ikke går ned tar vi crp neste uke. Til deg med tips, det er ikke sånn at ho er rolig... Kan ikke slappe av med oss til en DVD på sofaen. Det er aktivitet hele tiden. Hyler hun ikke, gapskratter hun. ingen mellomting.... Anonymous poster hash: 884cc...cff
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 Skal prøve bæresele. I vogna hyler hun. Hun har en koseklut. Anonymous poster hash: 884cc...cff
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 Slutte når de er et år. Nei sluttet når ungen vår 2 år og det var et leven i et år.. Anonymous poster hash: 9b148...71e Nettopp, fordi dere venter så lenge. Da har det jo gått fra behov som de har til litt over 6 mnd til en uvane. Alle vet hvor vanskelig det er å kvitte seg med uvaner. Anonymous poster hash: 0a444...840
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #9 Skrevet 27. januar 2017 Si meg, er det så få som leser et helt innlegg? Jeg har overhodet ikke tenkt til å avslutte noe smokkebruk, ho skal få bruke den til ho er tenåring, bare ho sover mer enn et par timer i døgnet. Om feberen ikke går ned tar vi crp neste uke. Til deg med tips, det er ikke sånn at ho er rolig... Kan ikke slappe av med oss til en DVD på sofaen. Det er aktivitet hele tiden. Hyler hun ikke, gapskratter hun. ingen mellomting....Anonymous poster hash: 884cc...cff Så om to uker når hun har vendt seg av med den skal du stappe den inn igjen? Nice! Tro det eller ei, unger greier sove uten smokk. Hvis mamma lar dem prøve seg uten, og ikke lar dem lov å skaffe seg den uvanen. Anonymous poster hash: 0a444...840
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #10 Skrevet 27. januar 2017 Nettopp, fordi dere venter så lenge. Da har det jo gått fra behov som de har til litt over 6 mnd til en uvane. Alle vet hvor vanskelig det er å kvitte seg med uvaner. Anonymous poster hash: 0a444...840 Jepp, ikke så fryktelig vanskelig. Begge våre har fått beskjed når de har vært 2 år og litt til, ar den dagen man fyller tre slutter man med smokk. Så når de stod opp på treårsdagen, la begge smokkene bort, og spurte aldri etter de igjen. Så enkelt kan det være. Og om det hadde vært vanskelig hadde de heller ikke fått den. Anonymous poster hash: 6d860...e06
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #11 Skrevet 28. januar 2017 Så om to uker når hun har vendt seg av med den skal du stappe den inn igjen? Nice! Tro det eller ei, unger greier sove uten smokk. Hvis mamma lar dem prøve seg uten, og ikke lar dem lov å skaffe seg den uvanen. Anonymous poster hash: 0a444...840 Hehe... Mon tro hva det er som gjør deg til ekspert på min unge. Nei, hun er ikke avvent om to uker. Herrefred.... Anonymous poster hash: 884cc...cff
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 Hehe... Mon tro hva det er som gjør deg til ekspert på min unge. Nei, hun er ikke avvent om to uker. Herrefred....Anonymous poster hash: 884cc...cff Såklart hun er det. To uker er lenge for et så lite barn. Tipper det er mamma som ikke er avvent? Anonymous poster hash: 0a444...840
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 Men herregud, la henne få bestemme dette med smokk selv da. Det er hennes barn, og hun får gjøre det hun selv mener er best. Makan! Anonymous poster hash: 5058e...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå