Gå til innhold

dere som har 60/40 fordeling barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Og hva med ferier ?

 

Anonymous poster hash: 75bb5...845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen og eksen har den ordningen. Her har vi fast 3 uker sommerferie med gutten, og eksen 4 uker. Hun har han i høstferien og vinterferie (6 dager totalt), vi i påskeferie. I jula deler vi opp slik at han feire jula med mora, så nyttår med oss ( hele den uka), så bytter vi på året etter.

 

Anonymous poster hash: b0cf6...ee2

Skrevet

Til vanlig da?hvilke dager ?

 

Anonymous poster hash: 75bb5...845

Skrevet

Til vanlig da?hvilke dager ?

 

Anonymous poster hash: 75bb5...845

5 netter i strekk over to uker. Torsdag til mandag hos den med 40%.

 

Anonymous poster hash: 53d11...634

Skrevet

5 netter i strekk over to uker. Torsdag til mandag hos den med 40%.

 

Anonymous poster hash: 53d11...634

Til tirsdag, ikke mandag🙈

 

Anonymous poster hash: 53d11...634

Skrevet

De er hos faren en dag i uken og annenhver helg. Påskeferien har vi annenhvert år. Sommerferien har vi to uker hver. Jula er de hos meg julaften og hos faren nyttår, og omvendt neste år.



Anonymous poster hash: 6dfdc...8b4
Skrevet

For å ikke ha altfor oppkuttet opphold har vi valgt slik: gutten bor hos moren fra søndag kl.18 til onsdag uka etter ( dvs 10 netter), hos oss onsdag etter skolen til søndagskveld kl.18 ( 4 netter). Er det noe arrangementer eller kamper, drar vi og ser på han selv om det er morsperiode. Vi involverer oss mye i livet hans, noe som både mora og gutten setter veldig pris på :)

 

Anonymous poster hash: b0cf6...ee2

Skrevet

Er det 10 overnattinger i mnd som er 40%?

 

Anonymous poster hash: 75bb5...845

Skrevet

Er det 10 overnattinger i mnd som er 40%?Anonymous poster hash: 75bb5...845

Utgangspuktet ja, men så skal jo alle ferie dager medregnes også. Det beste er å bruke samværskalkulator på Nav sin side, så får du 1 pekepinne der.

 

Anonymous poster hash: b0cf6...ee2

Skrevet

Blir det flere eller færre dager med samvær når ferie skaø medregnes? Altså kan en ha mer enn 10 i mnd om en ikke deler ferien?eller skal en ha færre enn 10 om den med 40 har 3 uker om sommeren osv?

 

Anonymous poster hash: 75bb5...845

Skrevet

Blir det flere eller færre dager med samvær når ferie skaø medregnes? Altså kan en ha mer enn 10 i mnd om en ikke deler ferien?eller skal en ha færre enn 10 om den med 40 har 3 uker om sommeren osv?

 

Anonymous poster hash: 75bb5...845

Kommer helt ann på fordeling av feriedager. Hos mannen og eksen så har de ca lik antall dager, så de gidder ikke å finregner det. Noe som kan utføres på samsværsberegning på Nav sin side. Dessuten gjør det ingenting om vi har gutten noen dager ekstra i ny og ne:) Han er en flott og koselig gutt som jeg har blitt utrolig glad i.

 

Anonymous poster hash: b0cf6...ee2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...