Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Mannen min har bursdag nå snart og jeg har så lyst til at vi skal finne på noe sammen. Vi er begge i full jobb, i tillegg går jeg på skole og vi har fire små barn. Som dere da sikkert skjønner er det lite tid til bare oss to:-( Tror alenetid er noe vi begge savner for tiden. Jeg er helt elendig på å finne på slike ting... Noen som har forslag til en helgetur for oss to? Alt fra spa-opphold, revy/forestilling, utenlandstur e.l Må være fra fredag til søndag både i forhold til jobb og barnepass. Kan eventuelt få reist fredag morgen/formiddag. Tar i mot alle gode forslag, men helst ikke så innmari dyrt da vi ikke akkurat er lottomillionærer ;-/ Kunne tenkt meg at vi kunne reist i slutten av februar, begynnelsen av mars. (Vi bor på Østlandet, ca tre timer kjøring fra Oslo) Kom med forslag til en hyggelig helg for to:-) Anonymous poster hash: 04fbf...834
pitrijorg Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Kiel båten. Vi tok den her for noen uker siden, har også fire barn så skjønner hva du mener om alenetid. Det var veldig koselig, og der har du alt på en plass
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Kort reisevei er vesentlig når dere ikke har mulighet til langhelg, tror jeg ville gått for København. Anonymous poster hash: 73ea4...7c9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Gøteborg er koselig, og billig Anonymous poster hash: 0af15...82e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Kiel båten. Vi tok den her for noen uker siden, har også fire barn så skjønner hva du mener om alenetid. Det var veldig koselig, og der har du alt på en plass Kielbåten er fin, men der har vi vært flere ganger (oftest med barn da men) Hadde vært fint å prøvd noe vi ikke har gjort før:-) Anonymous poster hash: 04fbf...834
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 Gøteborg er koselig, og billig Anonymous poster hash: 0af15...82e Forslag til hotell og aktiviteter? Anonymous poster hash: 04fbf...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå