Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Hva i all verden gjør man? Baksnakker (men er stort sett veldig fin når man snakker med henne) ler, himler med øynene o.s.v. Har gått i "strupen" på flere av de yngre damene, og kan være skikkelig spydig. Virker som hun ikke takler å jobbe med damer, mens hun blir som en fnisete jente rundt mannfolka. Er flere og flere som unngår henne for tiden. Er høflig da vi snakker, men føler hun har begynt å overse meg. Tror ikke det hjelper å snake med henne heller. Hun har vert i konflikter med kollegaer tidligere, og virke ikke som hun blir mer "ydmyk" heller. Anonymous poster hash: 2a1c1...175
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Har en slik en på avdelingen selv. Hun baksnakker ikke så mye da men utrolig stemningssetter på avdelingen. Er hun sur er alle stille. Hun er frekk og spydig. Meg holder hun seg unna da jeg svarer med samme mynt. Og kommer den mannfolk innom er hun såååå blid og søt. Mitt beste tips, hold deg unna henne bare. Å starte en eller annen prosess på dette funker sjelden. Ord mot ord, avdelingen må stå samlet i dette. Som oftest faller folk av lasset og til slutt står bare den som våget ta det opp (den gang med kollegaers støtte i ryggen) alene. Hold deg unna, svar høflig og omgås folk du liker på jobb. Er hun urimelig mot deg så si i fra på en skikkelig måte. Anonymous poster hash: cce57...2d1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Har en slik en på avdelingen selv. Hun baksnakker ikke så mye da men utrolig stemningssetter på avdelingen. Er hun sur er alle stille. Hun er frekk og spydig. Meg holder hun seg unna da jeg svarer med samme mynt. Og kommer den mannfolk innom er hun såååå blid og søt. Mitt beste tips, hold deg unna henne bare. Å starte en eller annen prosess på dette funker sjelden. Ord mot ord, avdelingen må stå samlet i dette. Som oftest faller folk av lasset og til slutt står bare den som våget ta det opp (den gang med kollegaers støtte i ryggen) alene. Hold deg unna, svar høflig og omgås folk du liker på jobb. Er hun urimelig mot deg så si i fra på en skikkelig måte. Anonymous poster hash: cce57...2d1 Ja, har skjønt det er på denne måten det må gjøres på. Er endel frustrasjon ute å går blant folk, så er nok litt vanskelig å ikke bli involvert på en måte. Ser også ut som vi må jobbe tettere i fremtiden, så må vel bare svelge noen kameler. Anonymous poster hash: 2a1c1...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå