GÃ¥ til innhold

Mild vinter = masse hoggorm til sommeren? 🙈🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 6319b...682

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp og mye flått pluss elglus

Skrevet

Glad jeg bor i byen.

Skrevet

Jepp og mye flått pluss elglus

Æsj, ja, det med flått tenkte jeg ikke på mens jeg lovpriste den milde, snefattige vinteren. Er det nå jeg må be om 3 dager med -20🤔

Anonymous poster hash: d68be...0d0

Skrevet

Mye brunsnegler kan det også bli.

Anonymous poster hash: 3abe8...47f

Skrevet

Hoggorm er min verste skrekk i skogen. Skvetter og virkelig kaldsvetter hvis jeg møter på en....

.....men, jeg jogger/går i skogen 5-6 ganger i uka vår og sommer gjennom. Det er hvertfall 3 år siden jeg så en orm sist...og her påstås det at de myldrer

Skrevet

Er det sant? Jeg trodde det var motsatt, at ved en snøfattig vinter ligger lusflue-egg, flått-egg og hoggorm mere utsatt til? At snøen normalt beskytter dem, og at det da blir mye?

Anonymous poster hash: 8ad47...da8

Skrevet

Er det sant? Jeg trodde det var motsatt, at ved en snøfattig vinter ligger lusflue-egg, flått-egg og hoggorm mere utsatt til? At snøen normalt beskytter dem, og at det da blir mye?

Anonymous poster hash: 8ad47...da8

Hvis det er snøfattige og kaldt er det mange som dør. I år har det vært mildt også.

Anonymous poster hash: 3abe8...47f

Skrevet

Æsj, ja, det med flått tenkte jeg ikke på mens jeg lovpriste den milde, snefattige vinteren. Er det nå jeg må be om 3 dager med -20🤔

Anonymous poster hash: d68be...0d0

Trengs mer enn tre dager med 20 minus😫
Skrevet

Typisk, som om jeg ikke var lei nok av å gå med armyboots på sommeren etter å ha tråkket på hoggorm ifjor. Like før jeg søkte asyl på jan mayen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...