Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Jeg er single, og har hatt sex med to ulike menn på en uke. El den 15., sex med nr 1 den 11 og nr.2 den 14. Begge uten utløsning, men jeg har likevel blitt gravid. Hvem er mest sannsynlig faren til barnet? Anonymous poster hash: 76a81...34b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Og første dag i siste menstr.den 1. Anonymous poster hash: 76a81...34b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Begge er like aktuelle da spermier overlever noen dager. Anonymous poster hash: 4b484...2de
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Her tror jeg det er 50/50 altså.. Umulig å vite før en dna prøve. Lykke til og gratulerer med baby Anonymous poster hash: 31d0f...1c1
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Gratulerer? Anonymous poster hash: b5e9e...b4a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 Men overlever de fire dager? Anonymous poster hash: 76a81...34b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 Men overlever de fire dager? Anonymous poster hash: 76a81...34b Sperm overlever fint opptil 7 dager Anonymous poster hash: 2fa7f...fbc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 Herlighet. Anonymous poster hash: c0171...b95
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #9 Skrevet 27. januar 2017 Herlighet.Anonymous poster hash: c0171...b95 Det sier jeg å...:-( Anonymous poster hash: a9462...c40
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #10 Skrevet 27. januar 2017 Trenger ikke hjelp til å "gni det inn". Skal også være forsiktig med hva en svarer når en skjuler seg bak "anonym". Anonymous poster hash: 76a81...34b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #11 Skrevet 27. januar 2017 Satser på at det blir toeggede tvillinger med to forskjellige fedre!👍 Hvordan kan du være sikker på at du hadde el den 15.? Anonymous poster hash: 35dda...430
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #12 Skrevet 27. januar 2017 Føler sånn med deg, har vært i den fortvilte situasjonen selv. Svangerskapet var fylt av usikkerhet og jeg klarte ikke slappe av og nyte det. Det finnes ingen å snakke med heller, fordi (som du ser) så fordømmes en slik situasjon. Til tross for at MANGE har hatt sex med to ulike menn dager/ukers mellomrom. De har bare vært heldigere med å ikke bli gravid. Men det kan skje de beste av oss. Dessverre fordømmer norsk helsevesen dette problemet på en moraliserende og, i verdenssammenheng, veldig dømmende måte. Man får nemlig ikke tatt farskapstest før fødsel. Derfor råder jeg deg, om du beholder, å snarest mulig ta kontakt med pappatest.no, og få ordnet med blodprøver av deg og minst en av de potensielle fedrene. Disse blodprøvene blir sendt til USA for DNA-testing, og dere får vite farskapet. Det gjør svangerskapet ditt uendelig mye lettere, både for deg og far. Testen koster en del, men du verden, så verdt det det er!! Du kan gå inn på 'hvem er far' - forumet her inne, så kan du lese historien min på en av de øverste trådene. To potensielle fedre er en av de største tabuer som finnes i vårt samfunn. Det er så lett å dømme ei kvinne i en så sårbar og fortvilt situasjon. Hun er skambelagt, men ikke i stand til å forsvare seg. Det er ingen som helst hjelp å få i norsk helsevesen, og så vidt jeg vet er det ingen støttegrupper på nett rundt det. Derfor vil jeg støtte opp så mye jeg kan på forum. Jeg unner ingen den usikkerheten i svangerskapet som ukjent farskap kan medføre. En siste ting; norsk helsevesen mener at farskapstedting før fødsel vil føre til FLERE aborter. De få tilfellene jeg har hørt om, tar kvinnen abort fordi hun IKKE har fått mulighet til å finne ut. Men nå har vi i det minste en mulighet i Sverige. Grip den, og få et godt svangerskap. Moderatorer kan sette deg i kontakt med meg, om du trenger videre støtte. Klem Anonymous poster hash: edf8f...482
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 Takk! Ja, er fortvilet. Det høres ut som jeg er en billig utgave av kvinnemennesket, men det er jeg ikke. Vond situasjon som jeg ikke orker å brette ut! Tror selv det er nr.2 da jeg selv kjente eggl.m.symptomer det to dagene etter. Da begynner det å nærme seg en uke etter nr.1. Ingen av dem hadde utløsning, så det er ubegripelig! Må gå noen runder med meg selv, og igjen takk for konstruktivt svar! Anonymous poster hash: 76a81...34b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #14 Skrevet 28. januar 2017 Tipper mann nr 2 Anonymous poster hash: c4f19...e5f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #15 Skrevet 28. januar 2017 Tipper mann nr 2 Anonymous poster hash: c4f19...e5f
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #16 Skrevet 28. januar 2017 Gjør livet enklere for deg selv og følg rådet til hun over om å sende blodprøve. Det er jo veldig bra at dette tilbudet finnes i det hele tatt! Det er umulig å si hvem som er faren uten en sikker test, det blir kun spekulasjoner. Det er mange som har sex med forskjellige menn over kort tid, så du skal ikke kjenne så mye på det. Nå må du tenke løsninger og det har du blitt presentert med. Menn som har ons må også innfinne seg med at slike situasjoner kan oppstå, så ikke føl deg dum når du kontakter dem for å be om en blodprøve. Hver av dem har like stor skyld i sitasjonen som deg. Ikke lag noe drama ut av det, ikke beklag deg eller vær flau. Bare si at du er gravid og at han er en av to mulige fedre. Og be om en blodprøve til DNA test. Enkelt og greit. Husk at de begge har akkurat like mye skyld i situasjonen som deg. Anonymous poster hash: 71f79...7e8
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2017 #17 Skrevet 28. januar 2017 Tenker du å beholde? Anonymous poster hash: 5636f...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå