Gå til innhold

Søknad overflytting bhg Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det det samme skjemaet som for søknad om bhg-plass? Er redd jeg liksom sier opp plassen hun har ved å legge inn søknad på ny bhg. Kommer mest sannsynlig ikke til å flytte, men tenker tanken pga skolekrets. Frist er jo 1.februar så må liksom få sendt ivei 😊

Anonymous poster hash: 7ebcf...cf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjema . Bare søk før 1.feb så er dere med på overflytting

Anonymous poster hash: c4d7a...78f

Skrevet

Når du sender søknad om bhg bytte sier du opp plassen automatisk dersom du får plass i den nye.

Skrevet

Når du sender søknad om bhg bytte sier du opp plassen automatisk dersom du får plass i den nye.

Man skulle tro det er slik siden det hetter overflytting, men i Trondheim har de ikke fått helt til dette. I alle fall ikke for noen år siden da vi søkte overflytting.

Ikke bare kunne vi si ja eller nei til den nye plassen. Vi måtte også selv si opp den gammle plassen og hadde oppsigelsestid der.

Jeg vet at andre kommuner har fått til at det faktisk er en overflytting slik det er meningen det skal være.

Anonymous poster hash: c7968...1e7

Skrevet

Ja du mistet automatisk plassen

Skrevet

Er det det samme skjemaet som for søknad om bhg-plass? Er redd jeg liksom sier opp plassen hun har ved å legge inn søknad på ny bhg. Kommer mest sannsynlig ikke til å flytte, men tenker tanken pga skolekrets. Frist er jo 1.februar så må liksom få sendt ivei

Hvis du søker overflytting, så er det den plassen som gjelder.

Anonymous poster hash: e7340...456

Skrevet

Nå mister du plassen automatisk, men du må også si den opp. Merkelig

Skrevet

Man skulle tro det er slik siden det hetter overflytting, men i Trondheim har de ikke fått helt til dette. I alle fall ikke for noen år siden da vi søkte overflytting.

Ikke bare kunne vi si ja eller nei til den nye plassen. Vi måtte også selv si opp den gammle plassen og hadde oppsigelsestid der.

Jeg vet at andre kommuner har fått til at det faktisk er en overflytting slik det er meningen det skal være.

Anonymous poster hash: c7968...1e7

Ok, beklager :-) sånn er det i alle fall her.

Skrevet

Dette kan da ikke stemme? Man kan velge å si nei til ny plass og fortsette på den gamle.

Skrevet

Ja du mistet automatisk plassen

Seriøst?? Helt sikker? 😨

Skrevet

Seriøst?? Helt sikker?

Det ser ut som om det er litt forskjellig praksis rundt omkring, så tror ikke du skal gå etter noen av rådene du får her. Ta heller en telefon til noen som vet det helt sikkert i den kommunene

Skrevet

Det ser ut som om det er litt forskjellig praksis rundt omkring, så tror ikke du skal gå etter noen av rådene du får her. Ta heller en telefon til noen som vet det helt sikkert i den kommunene

Ja, det er nok smart. Får ringe på mandag, siste frist 😨

Skrevet

Du kan selvfølgelig takke ja eller nei til plassen . Formulerte meg feil. Men om du takker ja mister du plassen. Så søk i vei

Skrevet

Du kan selvfølgelig takke ja eller nei til plassen . Formulerte meg feil. Men om du takker ja mister du plassen. Så søk i vei

I vår kommune mister du automatisk gammel plass når du får tilbud om ny plass. Så du må være sikker når du leverer søknad om overflytting..

Usikker på hvordan det er i Trondheim. Ring dem på mandag.

Anonymous poster hash: 603d7...d08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...