Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Noen som har sett? Har begynt på ses 1 nå og synes den er litt merkelig. Har googlet litt og ser det er veldig delte meninger. Noen mener ses 1 og 3 er best, noen mener 1 og 2 osv. Noen meninger? Usikker på om jeg skal se videre (gjør sikkert det altså 😁), men den er så rar liksom. Anonymous poster hash: fd35c...0f5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Jeg likte ikke sesong 3, men 1,2,4 og 5 er bra! Anonymous poster hash: f9c70...8b0
smurfis Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Å jo, du må fortsette! jeg har sett alle og de er spennende alle sammen. Asylum og Freak show var muligens de jeg likte best. Hotel var litt blodig men likevel veldig bra også så mange gode skuespillere!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Jeg likte ikke sesong 3, men 1,2,4 og 5 er bra! Anonymous poster hash: f9c70...8b0 Åkei, bra! 😊 Anonymous poster hash: fd35c...0f5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 Jeg likte 1,2,3 men ikke 4.. orka faktisk ikke se hele. Begynt på 5 nå men bare sett noen få episoder. Anonymous poster hash: a3490...236
Marriet Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 Jeg likte 1,2,3 men ikke 4.. orka faktisk ikke se hele. Begynt på 5 nå men bare sett noen få episoder. Anonymous poster hash: a3490...236 Fire er det freakshow? Eller hva den het, den med det sirkuset? Den gadd faktisk ikke jeg heller se. Er det hotel som er med Lady Gaga? Har den kommet på.Netflix nå?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 Å jo, du må fortsette! jeg har sett alle og de er spennende alle sammen. Asylum og Freak show var muligens de jeg likte best. Hotel var litt blodig men likevel veldig bra også så mange gode skuespillere!! Skjønner ikke hva du snakker om, men det blir sikkert bra 😂 Takk! Anonymous poster hash: fd35c...0f5
smurfis Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 Skjønner ikke hva du snakker om, men det blir sikkert bra Takk! Anonymous poster hash: fd35c...0f5 Det er navnene på de forskjellige sesongene :-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #9 Skrevet 27. januar 2017 Det er navnene på de forskjellige sesongene :-) Åja 😊 Da får jeg vel bare fortsette da 😁 Anonymous poster hash: fd35c...0f5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #10 Skrevet 27. januar 2017 Fire er det freakshow? Eller hva den het, den med det sirkuset? Den gadd faktisk ikke jeg heller se. Er det hotel som er med Lady Gaga? Har den kommet på.Netflix nå? Orka ikke se den med hotellet. Freak show var bra Jeg ser på en side som heter watchepisodes.com Anonymous poster hash: a3490...236
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #11 Skrevet 27. januar 2017 Ser nå at det er 6 sessonger. Da er det sessong 5 jeg ikke likte..den med hotellet. Anonymous poster hash: a3490...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå