Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Passer hvilken som helst sprinkelbeskytter fra hvilken som helst butikk, eller burde jeg kjøpe fra IKEA? Har en ettåring som ligger og stanger hardt i senga om natta. Vekker både seg selv og oss voksne Anonymous poster hash: 901ba...b6b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Kjøp fra Ikea. De har egne mål på alt, som avviker fra alle andre standard-mål, så sprinkelbeskyttere fra andre butikker vil ikke passe "perfekt". Anonymous poster hash: b0ac8...3fd
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Passer hvilken som helst sprinkelbeskytter fra hvilken som helst butikk, eller burde jeg kjøpe fra IKEA? Har en ettåring som ligger og stanger hardt i senga om natta. Vekker både seg selv og oss voksne Anonymous poster hash: 901ba...b6b Det anbefales ikke lengre sprinkelbeskyttere. Det finnes nå noen smarte "ruller" som man kan legge som en slags pute øverst i senga. Jeg laget min egen av håndklær som jeg tråklet sammen (altså bare en tykk rull som ligger som en U øverst, funket som fjell her Anonymous poster hash: ad904...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå