Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Hva tror dere årsaken til det er? Er det foreldre som ikke har lært barna om økonomi, eller latt barna få alt de peker på, eller noe annet? Interessant å høre. Anonymous poster hash: d7c39...e23
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Begge deler har nok stor betydning. Mannen hadde utrolig dårlig økonomisk sans siden svigermora er det. Da han endelig ble i lag med meg, lærte jeg han hva god økonomisk sans er. Hadde han ikke skjerpet seg da, hadde jeg aldri ville satset på han. Ikke tale om! Anonymous poster hash: dfdc3...cf8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 Jeg har/hadde mer velstående foreldre enn hva jeg er selv. De hadde i min oppvekst gode jobber og gode inntekter. Jeg og min mann har ikke så veldig gode jobber, og vi har ikke så veldig høy inntekt. Vi har en netto på ca 60 000 per mnd, så vi er vel ikke akkurat fattige heller. Det er en stor omstilling å skulle se på ting som en har vokst opp med som normalt som en "luksus", eller i alle fall se på det som noe en er bevisst på, og planlegger rundt. Skulle gjerne tjent mer penger. Det har jeg lyst til 😀 Anonymous poster hash: a16a3...66e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Heller omvendt,mamma og de skulle spare penger på alt å da ble jeg stikk motsatt når jeg først fikk egne penger. Husker på sommeren så skulle vi få en is hver, å vi fikk kun velge mellom de billigste isene til 10-11 kr. Anonymous poster hash: 94d02...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå