Gå til innhold

Blir gal nå! NAV


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har alltid betalt barnebidrag i tide, og det har aldri vært noe "kluss".

Hvis min mann har vært i kontakt med NAV, har han alltid forsikret seg om at alt er ok.

Nå ervi ferdig med å betale...trodde vi.

Det viser seg at NAV gjorde en feil i 2002, så nå har vi plutselig enbidragsgjeld på 35.000,-! NAV inrømmer at det er de som har gjort feil, men at vi likevel skal betale. De beklager, men det er vi som må betale for deres tabbe.

Kjenner jeg blir rasende-snakk om ansvars fraskrivelse! Hva slags inkompetente folk arbeider der? De gjør feil for 15 år siden, og klarer ikke oppdage det underveis.

Er vi helt "rettsløse"? Noen som har tips?

 

Anonymous poster hash: 68d7d...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvorfor innlegget kom to ganger etter hverandre. Beklager!

 

HI

 

Anonymous poster hash: 68d7d...931

Skrevet

Hvis det er penger som skulle dekke barnets behov er det jo ikke rart dere må betal. Da har dere bare betalt for lite før..

 

Anonymous poster hash: dda94...9d8

Skrevet

Vi har alltid betalt barnebidrag i tide, og det har aldri vært noe "kluss".

Hvis min mann har vært i kontakt med NAV, har han alltid forsikret seg om at alt er ok.

Nå ervi ferdig med å betale...trodde vi.

Det viser seg at NAV gjorde en feil i 2002, så nå har vi plutselig enbidragsgjeld på 35.000,-! NAV inrømmer at det er de som har gjort feil, men at vi likevel skal betale. De beklager, men det er vi som må betale for deres tabbe.

Kjenner jeg blir rasende-snakk om ansvars fraskrivelse! Hva slags inkompetente folk arbeider der? De gjør feil for 15 år siden, og klarer ikke oppdage det underveis.

Er vi helt "rettsløse"? Noen som har tips?

 

Anonymous poster hash: 68d7d...931

Det er en foreldelsesfrist på 10 år.

 

Anonymous poster hash: 6e69d...97c

Skrevet

Hvis det er penger som skulle dekke barnets behov er det jo ikke rart dere må betal. Da har dere bare betalt for lite før..

 

Anonymous poster hash: dda94...9d8

Barnet er voksent nå, og i full jobb.

 

Anonymous poster hash: 68d7d...931

Skrevet

Tusen takk!

Mvh HI

 

Anonymous poster hash: 68d7d...931

Du er klar over at det er barnemor som har vært nødt til å dekke fars manglende innbetaling? Skjønner det er kjipt når det ikke ble oppdaget før. Men ennå kjipere for moren som ikke har fått bidraget til barnet!

 

Anonymous poster hash: 6e5bd...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...