Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har tre barn og kun tre soverom i nykjøpt leilighet. De to eldste er jenter med to år i mellom og de går dårlig overens, derfor ønsker jeg ikke at de skal dele. Jeg vurderer å la mellomste sove på mitt rom, da det er hun som legger opp til all kranglingen. Hvor slem er jeg da? Hun kommer til å lage helvete, så jeg må bare bestemme før jeg sier noe til dem. Anonymous poster hash: e397f...026
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Hvor gammel er yngste? Liten nok til at dere sover sammen (køyeseng) men det er barnets rom på dagtid? Det er jo ikke riktig å straffe et barn fordi hun lager konflikter. Stakkars. Må jo heller hjelpe henne å finne andre strategier for konflikthåndtering... Anonymous poster hash: 5bf75...617
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 1. hvor gamle er barna 2. hva er årsaken til friksjon mellom søsken Jeg ville prioritert at ungene fikk egne rom og heller sovet i stua, eventuelt delt med minste barnet. Det å "straffe" mellomste med å måtte dele med mor tenker jeg er en dårlig plan. Om planløsningen tillot det, ville jeg forsøkt å bygge et lite kott til med selv, evt ta en av bodene. Anonymous poster hash: 5bdb3...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå