Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Skal bestille noe på nett, men den boksen der hvor man vanligvis taster inn kode fra kodebrikken og passord kommer ikke opp. Det er helt blankt der. Mangler jeg et program? Mener java var det som trengtes før, men ble det ikke endret til noe annet? Anonymous poster hash: bbf41...930
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Hvor er det du skal taste inn kode og passord? Hvor langt er du kommet i bestillingsprosessen? Har aldri vært borti noe sånt i en nettbutikk.... Anonymous poster hash: 41245...418
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har kommet til trinnet etter der man skriver inn kortnummer, utløpsdato og den 3 sifrede koden (ccv eller noe) og neste steg er å bruke bank id, der kan jeg velge mellom kodebrikke eller bank id på mobil. Jeg har ikke på mobilen så bruker brikken, men den ruta hvor koden og passordet skal skrives inn er borte og kommer ikke opp.. Noen butikker krever dette, mens andre kun vil ha kortnummer, dato og den 3 sifrede koden. Anonymous poster hash: bbf41...930
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har kommet til trinnet etter der man skriver inn kortnummer, utløpsdato og den 3 sifrede koden (ccv eller noe) og neste steg er å bruke bank id, der kan jeg velge mellom kodebrikke eller bank id på mobil. Jeg har ikke på mobilen så bruker brikken, men den ruta hvor koden og passordet skal skrives inn er borte og kommer ikke opp.. Noen butikker krever dette, mens andre kun vil ha kortnummer, dato og den 3 sifrede koden. Anonymous poster hash: bbf41...930 Okay. Jeg har aldri brukt kode fra kodebrikken i den prosessen, men et eget passord jeg har valgt til netthandel. Men mulig dette kan variere fra bank til bank. Anonymous poster hash: 41245...418
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 tror det er 3D secure autentifisering du mener :-) finner du noe du kan trykke på i øverste feltet med den tomme java boksen? hvor du kan velge fek bankid på mobil? Anonymous poster hash: 4207a...719
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #6 Skrevet 26. januar 2017 Nei, er ingenting å trykke på, boksen viser kun deler av kortnummeret, navnet mitt, dato og sånt, men selve java boksen som pleier å komme under dette er borte. Det kommer ikke opp at det må oppdateres noe program, men er det java jeg trenger tror du? Anonymous poster hash: bbf41...930
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 er nok java du ikke har da. Anonymous poster hash: 06572...465
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 Se der ja, googlet java og det kom opp på dems side at jeg ikke hadde den nyeste versjonen. Da installerer jeg den. Takk takk! Anonymous poster hash: bbf41...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå