Gå til innhold

Kan dette være pga hemoroide??😬🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt detaljer her, men jeg var på do igår, litt hard i magen.

ikke spesielt vondt,kikker tilfeldigvis i doskåla å det ser seriøst ut som noen har blitt drept😰😰

Sjekket at det ikke kom fra sjeden... etterpå var det liksom helt over- såvidt noe på papiret rett etterpå. Har vært på do Idag flere ganger, ingen tegn til noe blod!

kan det være en som har sprukket, aldri opplevd det før... hatt noen få siden graviditet og fødsel, men helt problemfrie....

det var seriøst skummelt, noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du spist rødbeter tilfeldigvis?

Anonymous poster hash: 5f6be...0a8

Skrevet

Jeg har opplevd det flere ganger. Er hemorroider inn- eller utvendig som sprekker. Ser makabert ut, men er ikke farlig...

Jeg blør heller ikke etterpå, kun der og da...

Anonymous poster hash: 3427b...b55

Skrevet

Hadde du spist rødbeter tilfeldigvis?Anonymous poster hash: 5f6be...0a8

Ha ha ha neeei

Skrevet

Jeg har opplevd det flere ganger. Er hemorroider inn- eller utvendig som sprekker. Ser makabert ut, men er ikke farlig...

Jeg blør heller ikke etterpå, kun der og da...Anonymous poster hash: 3427b...b55

Så godt å høre, tenker å ta en tur til legen for å være på den sikre siden..

Syns det var litt rart at den plutselig skulle sprekke nå, etter maaaange år liksom??

Skrevet

Helt normalt, og ikke noe å stikke til legen for. Skjer det mye, kan du jo ta det en tur. Legen gjør dog ikke noe med hemoroider, så lenge de ikke tromboserer. Altså fyller seg selv blod og lukker seg, hvilket gir massive smerter og mulig infeksjon.

Skrevet

Skulle tro det var jeg som skrev dette innlegget. Hadde det sånn for en uke siden. - mensen i rompa ass - 😂🙈

Anonymous poster hash: ccc75...eef

Skrevet

Skulle tro det var jeg som skrev dette innlegget. Hadde det sånn for en uke siden. - mensen i rompa ass - 😂🙈

Anonymous poster hash: ccc75...eef

Det ser jo makabert ut🙊🙈 Idag skjedde det igjen... å det har ikke vært antydning til noe imellomtiden.. ingen vondter eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...