Gå til innhold

VP sin datter på 5 mnd går visst snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel vel🙈

Anonymous poster hash: 2d524...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les hva hun skriver, og ikke bare overskriften!

Anonymous poster hash: b795e...352

Skrevet

Mitt barn gikk før han var 9 måneder... 5 måneder har jeg aldri hørt om😂 Men bruket ikke hun en annen tidslinje enn andre? Er det ikke vår i det huset nå? Nå når vi andre nettopp har fått ut jula? 😂

Anonymous poster hash: bfdbd...36e

Skrevet

Poenget er vel at ting går i et raskere tempo der enn andre steder. Alt. Årstider, utvikling osv...

Nå går hun snart. Så fort hun hadde bikka 5 mnd så er det "tenk - neste mnd er hun et halvt år!!! Hvor ble tiden av?"

Slapp a litt da.

Anonymous poster hash: d1e1e...b1d

Skrevet

Nå leser jeg aldri bloggen til denne dama, eller andre for den skal skyld, men min sønn gikk rundt bordet osv da han var fem mnd, han var dog ni mnd før han slapp taket og gikk selv. Han var fryktelig tidlig ute med alt, krabbet da han var tre mnd.. jeg var konstant bekymret! De forstår jo ikke noenting i den alderen, og det ble MYE knall og fall og jeg måtte passe på hele tiden. Fikk heller aldri ha baby særlig lenge (ikke at det er det viktigste, men følte jeg ble snytt for noen mnd :P ).

Mulig min erfaring passer dårlig inn i denne sammenheng, men ville bare påpeke at det faktisk skjer.

Med det sagt; i dag er han seks år, og helt gjennomsnittlig på motorikk osv. :)

Anonymous poster hash: ab0d3...9d7

Skrevet

Nå leser jeg aldri bloggen til denne dama, eller andre for den skal skyld, men min sønn gikk rundt bordet osv da han var fem mnd, han var dog ni mnd før han slapp taket og gikk selv. Han var fryktelig tidlig ute med alt, krabbet da han var tre mnd.. jeg var konstant bekymret! De forstår jo ikke noenting i den alderen, og det ble MYE knall og fall og jeg måtte passe på hele tiden. Fikk heller aldri ha baby særlig lenge (ikke at det er det viktigste, men følte jeg ble snytt for noen mnd :P ).

Mulig min erfaring passer dårlig inn i denne sammenheng, men ville bare påpeke at det faktisk skjer.

Med det sagt; i dag er han seks år, og helt gjennomsnittlig på motorikk osv. :)

Klart det skjer, unntaksvis. Saken er jo at vi som følger bloggen vet at denne ungen ikke kan sitte en gang... det blir for dumt.

Anonymous poster hash: 1f952...e1b

Skrevet

Hvem er VP?? 😂😂

Anonymous poster hash: 0a91b...d4b

Skrevet

Villa Paprika-bloggen. Alt er så fantastisk! Datteren snudde seg rundt fra rygg til magen bare to uker gammel, osv.

Og så holder de henne oppe så hun står, men slikt burde barna ta initiativ til når de er klare for det. Hun er liksom supertalent på alle områder den stakkars lille.

Anonymous poster hash: 82a57...93f

Skrevet

Eller en stor jente i en liten kropp som hun kaller det.

Er en 5 mnd gammel baby større enn seg selv liksom??

Skrevet

Og nå er det søren meg på tide å få våren inn og vintern ut 😂 altså jeg dæver!! Det er JANUAR!!!

Den mailboksen hennes er stadig full også, hvorfor kan hun ikke bare fortelle hva hun driver med? Alt er bestandig så hemmelighetsfullt, vi skal bli med på en fantastisk reise osvosv...også skjer det jo aldri noe. Bortsett fra full mailboks.

Skrevet

Hva hun driver med siden mailboksen er full? Hun har jo holdt på med interiørkonsulentasjon på siden i minst fire-fem år.

På "Unge mødre" i forrige uke så hun at hun har to-tre i uka, og at det er ganske vanlig mengde.

Men for to uker sida skrev hun at nå var bloggen den eneste jobben hennes, skrev et helt innlegg om det.

Det er stadig "selvmotsigelser" der så hvem vet. Det blir nok en endring der snart uansett.

Skrevet

Tenker med gru på den stakkars ryggen som får så stor belastning før den er klar.

Babyer skal sette seg opp og reise seg selv, kroppen er ikke klar før det. Skulle tro en trebarnsmor visste såpass.

Anonymous poster hash: 6633d...45e

Skrevet

Klart det skjer, unntaksvis. Saken er jo at vi som følger bloggen vet at denne ungen ikke kan sitte en gang... det blir for dumt.

Anonymous poster hash: 1f952...e1b

Åja, da forstår jeg! Som jeg sa, da passet ikke min erfaring inn :P

Kanskje jeg må begynne og lese blogger likevel? Høres jo ut som underholdning i hverdagen 😜

Skrevet

Ser hun fighter en kamp hun ikke kan fortelle noen om.. Men alle kan vel tenke seg til hva den er.

Anonymous poster hash: 2e0e3...62e

Skrevet

Ser hun fighter en kamp hun ikke kan fortelle noen om.. Men alle kan vel tenke seg til hva den er.

Anonymous poster hash: 2e0e3...62e

Det handler nok bare om den nye lille tredjepersonen, for her skal alt brukes for drama og sympati.

Tror hun folk har glemt hvordan hun holdt på på Snap? Det er ikke syns på HENNE for dette, for vi vet jo hvor mye empati hun har der, sånn egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...