Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Legen tror jeg kan ha betennelse i tarmen som kommer av virus...Skulle se det an litt ei ukes tid til..Glemte å spørre om hva jeg kan spise og hva som jeg ikke kan spise..Er det noen som vet? Anonymous poster hash: bf370...3be
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Jeg vet ikke mye, annet enn at du bør holde deg unna sukker. Anonymous poster hash: 437eb...2c2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Prøver å holde meg unna melk også...Spiste lapskaus med purre i idag og da ble magen vond og jeg måtte på do...Startet forrige uke etter å ha spist løk 2 dager på rad + ett par dager etter det og.. Hi Anonymous poster hash: bf370...3be
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Da bør du holde deg unna sukker, siden det kan skape inflammasjon i tarmen. Du bør også styre unna korn, nøtter og frø siden det er tungfordøyelig. Hvis du skal spise det bør du i så tilfelle bløtlegge i 8-12 timer først for å fjerne næringsblokkere og gjøre det lettere å fordøye Anonymous poster hash: fb68d...bab
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 Da bør du holde deg unna sukker, siden det kan skape inflammasjon i tarmen. Du bør også styre unna korn, nøtter og frø siden det er tungfordøyelig. Hvis du skal spise det bør du i så tilfelle bløtlegge i 8-12 timer først for å fjerne næringsblokkere og gjøre det lettere å fordøye Anonymous poster hash: fb68d...bab Kan jeg spise brød? Har spist brød med fiskepudding på idag.. Huff,blir vanskelig å holde seg unna sjokoladen i helga 🙈 Hi Anonymous poster hash: bf370...3be
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #6 Skrevet 26. januar 2017 Kan jeg spise brød? Har spist brød med fiskepudding på idag.. Huff,blir vanskelig å holde seg unna sjokoladen i helga 🙈 Hi Anonymous poster hash: bf370...3be Jeg går ut fra at det er butikkbrød du spiser? Jeg ville styrt unna det da det er mye gluten i og ekstra hevemiddel for å forkorte steketiden, alt annet enn bra. Korn som ikke er behandlet riktig (bløtlagt) er ikke gunstig. Du kan eks spise havregrøt hvor du bløtlegger grynene over natta. Tilsette smør og eggeplomme for ekstra næring . Anonymous poster hash: fb68d...bab
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 Jeg går ut fra at det er butikkbrød du spiser? Jeg ville styrt unna det da det er mye gluten i og ekstra hevemiddel for å forkorte steketiden, alt annet enn bra. Korn som ikke er behandlet riktig (bløtlagt) er ikke gunstig. Du kan eks spise havregrøt hvor du bløtlegger grynene over natta. Tilsette smør og eggeplomme for ekstra næring . Anonymous poster hash: fb68d...bab Har bakt selv 😊 Men er jo mye gluten i det og..Men går bedre nå selv om magen er vond av og på og full av luft..Får litt vondt når jeg spiser men ikke slik veldig mye.. Anonymous poster hash: bf370...3be
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 Kan du ikke høre med legen din? Anonymous poster hash: e212d...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå