Gå til innhold

Jeg kysset med mannens barndomskamerat

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to år siden på en fest. Han og konen bor et annet sted i landet og vi har ikke sett dem siden. Ingen vet om det. Til våren skal en felles venn av dem gifte seg og nå sier mannen min at denne kameraten har spurt om han og konen kan komme og bo hos oss i tre dager. Kjenner jeg gruer meg. Vi var begge fulle og jeg la ingenting i det. Han som tok initiativet og det ble med noen få kyss. Jeg tenker vel bare å late som ingenting, men syns det er rart han vil bo hos oss? Husker han det ikke? Tenker han ikke over det?

Vet det var galt altså, trenger ikke noen til å fortelle meg det.

Anonymous poster hash: 1587c...057
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, det gjør da vel ingenting? Klina med en kollega en lørdag og alt var greit på mandag. (Ja vi var fulle) Fortsatt gode venner. Vi vet jo begge to at det ikke handlet om noe annet enn fyll og tull

Anonymous poster hash: d270f...551
Skrevet

Jeg tenker litt som ho over her. Hvis dere ikke la noen ting i det, hvilke rolle spiller det? Tipper at han ikke har så veldig lyst å dele det selv om han er gift :) Jeg har kyssa en annen, en gang for lenge siden, mens jeg hadde samme kjæreste som nå (skjedde bare en gang). Han tok initiativ, ingen av oss la noe i det, og livet gikk videre :)

Så det går an så lenge begge ikke legger no i kysset :) 

Anonymous poster hash: 9c24c...1bd
Skrevet

Var det kyss eller klining? Jeg synes det er en forskjell der. Jeg har også kysset mannens kamerat, men det var et vanlig kyss på munnen. Ingen tunge. Trøster meg med at det hadde vært verre dersom det hadde vært det :-/<br /><br />Det var litt anstrengt med de første par gangene vi møttes etterpå, men nå er det helt greit. Ingen la noenting i det, og vi var fulle.<br /><br />Det går nok greit, skal du se. Bare gjør som om det ikke har skjedd. Prater han om det til deg, så sier du bare at det hadde du glemt og at det bare var fyllevas og så ler du det bare bort.

Anonymous poster hash: 931c1...328

Skrevet

Han sa noe om hvor deilig jeg var og så plutselig kysset han meg. Ikke et nuss, men heller ikke tunge ned i halsen. Jeg trakk meg unna etter et par minutter og dett var dett.

Hi

Skrevet

Anonym bruker, on 26 Jan 2017 - 14:01, said:

Han sa noe om hvor deilig jeg var og så plutselig kysset han meg. Ikke et nuss, men heller ikke tunge ned i halsen. Jeg trakk meg unna etter et par minutter og dett var dett.

Hi

Ha ha ha, helt lik min episode! Kanskje det er samme kompis av mennene våre? :-O :-D Anonymous poster hash: 931c1...328
Skrevet

Ha ha ha, helt lik min episode! Kanskje det er samme kompis av mennene våre? :-O :-D Anonymous poster hash: 931c1...328

Spørs det. Fikk bestemt inntrykk av at dette var noe han hadde gjort før  :eeeh:

Skrevet

Anonym bruker, on 26 Jan 2017 - 14:07, said:

Spørs det. Fikk bestemt inntrykk av at dette var noe han hadde gjort før :eeeh:

*ler meg i hjel* Hvis vi tenker på samme fyr, så er han veldig glad i damer og har hatt en goooood del av dem. Veldig koselig og grei da :-) Anonymous poster hash: 931c1...328
Skrevet

*ler meg i hjel* Hvis vi tenker på samme fyr, så er han veldig glad i damer og har hatt en goooood del av dem. Veldig koselig og grei da :-) Anonymous poster hash: 931c1...328

Ekstremt glad i damer ja, men har vært sammen med konen sin i 15 år nå. Vet ikke hvor langt han går med andre damer, men jeg fikk i alle fall inntrykk av at ville hatt sex dersom jeg hadde villet.

Hi

Skrevet

Fjortisproblem.

Anonymous poster hash: d579f...592

Skrevet

Hvis dere ikke tørr å fortelle dette til partneren deres, ser ikke dere på det som utroskap da?

Hvor går grensen deres?

Anonymous poster hash: 83d96...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...