Gå til innhold

Klespakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig mye fint ulltøy i aller minste babystørrelse (noe prematur og) type Joha, LilleLam, Name it. Lurer på å legge ut for salg. Men er det noe vits? Kjøper folk? Og hva kan man evt ta i pris?

Anonymous poster hash: 89b54...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig mye fint ulltøy i aller minste babystørrelse (noe prematur og) type Joha, LilleLam, Name it. Lurer på å legge ut for salg. Men er det noe vits? Kjøper folk? Og hva kan man evt ta i pris?

Tenker at folk kjøper det, men ikke for mer enn 30 kroner per plagg ca. 

Anonymous poster hash: 7279b...7c3

Skrevet

Er det gutt eller jente plagg??

Anonymous poster hash: b2705...079

Skrevet

Jente

Skrevet

Jeg kjøper gjerne brukte klær (både til barna og meg selv), men det må være et ordentlig prisavslag for at jeg skal gjøre det. Betaler kun 50% av ny pris dersom det er snakk om veldig pent brukte vinterdresser, og jakker. Det er alltid en risiko ved å kjøpe brukt - slitasje, flekker man ikke ser med det samme - og man kan ikke reklamere. 30 kroner plagget synes jeg høres bra ut, det hadde jeg nok kjøpt. Men gidder liksom ikke å kjøpe brukt dersom jeg ikke føler at jeg faktisk gjør et kupp.

Anonymous poster hash: b1c95...c84
Skrevet

Det er mulig å kjøpe babyklær billig. Selv om de klærne du har var dyre, gjør ikke det dem mer verdifulle for meg. 30 kr for en god dress ville jeg gjerne betalt, men ikke for en bomulsboddy.

Jeg vil heller ikke være interessert i å betale særlig mye pr plagg når de kommer som en pakke. Det er jo sansynlig vis ikke slik at jeg ikke har like mye bruk for alle plaggene i en pakke.

Anonymous poster hash: 514d6...fc4

Skrevet

Takk for svar alle. Har selv aldri giddet å kjøpe brukt, og tidligere har jeg alltid bare gitt bort i sånne dunker. blir fort det nå og, litt for lat til å lage annonse på finn.. 😊

Skrevet

Det er mulig å kjøpe babyklær billig. Selv om de klærne du har var dyre, gjør ikke det dem mer verdifulle for meg. 30 kr for en god dress ville jeg gjerne betalt, men ikke for en bomulsboddy.

Jeg vil heller ikke være interessert i å betale særlig mye pr plagg når de kommer som en pakke. Det er jo sansynlig vis ikke slik at jeg ikke har like mye bruk for alle plaggene i en pakke.

Anonymous poster hash: 514d6...fc4

30kr for en dress? Utedress?😱

Greit man skal få det billig, men ingen selger vel en pent brukt dress for 30kr...

Anonymous poster hash: 61304...57b

Skrevet

hadde pent gitt 500-600 kr for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...