lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Forrige gang (2008) hadde vi en simo kombi vogn. Med bag og sportsdel. Var veldig fornøyd med den, men synes den var veldig stor og tung. Tok mye plass i bilen. Noen som vil tipse meg om en god tilsvarende vogn som er litt mindre? Har sett litt på Emmaljunga mondial (?), synes den var fin. Vil ha en klassisk enkel vogn. Ikke noe moderne fancy. Vil ha 4 hjul. Gjerne hvit 😇 Må ikke være en kombi-vogn, holder med kun bag.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Har alltid hatt en standard 4-hjuls type Emmaljunga city cross, men nå med tredjemann har jeg gått til innkjøp av en Britax Smile 2 og den ER så mye bedre!! Skjønner godt at den er testvinner, men har bare brukt den med sportsvogndelenen da:) http://www.best-i-test.nu/britax-smile-2 Anonymous poster hash: 44a5c...314
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2017 Tusen takk for svar 😄 Ser det er mange som har slike, men dette er egentlig en sånn type jeg ikke er på jakt etter, den blir for moderne for min smak. Vil helst ikke ha svingbare hjul heller. Kanskje jeg er litt sær og old-fashion 😜
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Jeg var også sånn før, før jeg prøvde denne vogna! Digger at den er så lett og smidig, men samtidig stabil og fin på alle underlag. Og ELSKER at ungen kommer så høyt opp i sittedelen, som snus begge veier med et enkelt klikk Anonymous poster hash: 44a5c...314
Bobo2014 Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 Vi er veldig glad i vår Emmaljunga city cross. :-)
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2017 Takk for svar 😊 Den er mye mer i min gate utseendemessig vertfall 👌 Tenker jeg skal i barnevognbutikk å titte litt snart, men greit å ha noen tanker selv før jeg går dit 😜 Er det noen grunn til at du byttet ut din Emmaljunga City cross? (Til Anonym oppi her :-))
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 Takk for svar 😊 Den er mye mer i min gate utseendemessig vertfall 👌 Tenker jeg skal i barnevognbutikk å titte litt snart, men greit å ha noen tanker selv før jeg går dit 😜 Er det noen grunn til at du byttet ut din Emmaljunga City cross? (Til Anonym oppi her :-)) Ja, jeg har aldri vært noe glad i sportsvogndelen på den. Synes barnet sitter dårlig i den, dårlige seler og barnet sitter veldig lavt. City bagen er fin, men da vi var ferdige med bagperioden kjente jeg at jeg MÅTTE prøve noe nytt😄 Britax smilen er også mye lettere å svinge med og håndtere på buss, butikk osv fordi den er smalere og svingbare hjul foran. Anonymous poster hash: 44a5c...314
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 Vi har city cross. Bagen er veldig romslig og fin. Den er ikke så mye mindre enn edge, 2 cm. om jeg husker rett. Men jeg liker heller ikke sportsdelen på city crossen, synes ikke barnet satt godt i den fra vi begynte med sportsdel (7,5 mnd.). Mulig den er god fra 1,5 år og oppover. Så derfor kjøpte jeg super viking sin sportsdel som jeg bruker på city cross understellet med 4 faste hjul. Jeg kikket også på britax sin som vogn nr. 2. Veldig fin! Men jeg syns sportsvogndelen er for kort. Vi prøvde den ved 1 år ca., å vi har ikke det lengste barnet. Det var ikke lenge igjen til før han ville kræsjet i toppen. Super viking har en veldig lang sportsdel. Den er også ergonomisk. Elsker den sittedelen! Anonymous poster hash: d5ece...274
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 Vi har city cross. Bagen er veldig romslig og fin. Den er ikke så mye mindre enn edge, 2 cm. om jeg husker rett. Men jeg liker heller ikke sportsdelen på city crossen, synes ikke barnet satt godt i den fra vi begynte med sportsdel (7,5 mnd.). Mulig den er god fra 1,5 år og oppover. Så derfor kjøpte jeg super viking sin sportsdel som jeg bruker på city cross understellet med 4 faste hjul. Jeg kikket også på britax sin som vogn nr. 2. Veldig fin! Men jeg syns sportsvogndelen er for kort. Vi prøvde den ved 1 år ca., å vi har ikke det lengste barnet. Det var ikke lenge igjen til før han ville kræsjet i toppen. Super viking har en veldig lang sportsdel. Den er også ergonomisk. Elsker den sittedelen! Anonymous poster hash: d5ece...274 Ja, den er litt kort, men vår gjennomsnittlig store jente på 1,5 år har fortsatt godt med plass i den faktisk! Trodde hun skulle vokse ut av den mye fortere, men nå ser det ut til at den vil holde ut hele vognperioden (ca 2- 2,5 år) Anonymous poster hash: 44a5c...314
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 Bugaboo Anonymous poster hash: 7785e...1ba
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #11 Skrevet 27. januar 2017 Har hatt simo selv til førstemann. Skjønner godt hva du mener med at den er tung Og stor 😬 Har nå Emmaljunga Mondial og syns den er både mer praktisk og tar mindre plass i bilen. Den er også lettere å trille enn simo. Skal du ha en vogn med fire faste hjul syns jeg den er knallgod. Har også Stokke trailz, og kan også anbefale denne da barnet kommer høyt opp. I tilleg er den lett å trille og har en stor handlekurv under! Jeg har funnet ut at jeg ikke finner en vogn som er like god som bagvogn og sportsvogn. Men kombinasjonen Mondial og trailz er jeg veldig fornøyd med 😊 Anonymous poster hash: 0bb0f...b94
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2017 #12 Skrevet 27. januar 2017 Jeg har Emma ljunga city cross. Hadde den til første 2012 og bruker den nå til ny baby. Den er helt fantastisk synes jeg. Den ser noe massiv ut kanskje, men den har då god plass i bagdelen. Føler baby ligger godt og lunt. Den har en kjempefin underdel som er superprakrisk når man er ute å handler. Plass til 3 fulle poser med varer feks. Sportsdelen er også super med god kallosje?! Heter det det?😂 Den går langt ned og beskyttet godt i uvær. Jeg har beige farge og den har ikke blitt misfarget på alle disse årene. Jeg er så fornøyd. Anonymous poster hash: d8055...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå