Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 For litt over 2 uker siden slo jeg armen i døra da bikkja dro meg overende. Det var med relativt stor kraft og det gjorde helt sinnsykt vondt spesielt de første dagene. Når hevelsen gikk ned, og blåmerket forsvant oppdaget jeg at det sitter en kul på 3x3 cm ca der jeg slo meg, den er steinhard og flyttbar. Kan presses ned, men kommer opp igjen (ikke synlig, kun noe som kjennes)Har ikke vondt i det hele tatt lengre, men har endel mindre kraft i hånda, som også er hånda jeg bruker normalt. Er det noe vits i å sjekke det når det ikke gjør vondt? Anonymous poster hash: 3173e...d34
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Ja, det er vits å sjekke. Utelukke brudd og finne ut hva som er slått løst... Anonymous poster hash: 6ec21...6fe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Kan være hematom, som ikke man får gjort så mye med. Men kan og være greit å få det sjekket Anonymous poster hash: 59f1a...43c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Syns bare det er fryktelig rart å ikke ha vondt i den armen lenger. Men har ordnet meg med legetime i morgen siden jeg har såpass lite kraft i høyre. Dama i skranken virket også veldig usikker på om det var nødvendig... Takk for svar Anonymous poster hash: 3173e...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå