Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Noen ganger har jeg så vondt i korsrygg st jeg har vanskelig med å bevege meg. Litt lignende bekkenløsning. Noen andre som har sånn? Hva gjør dere og tar dere noe smertestillende som hjelper? Paracet og ibux hjelper ikke. Voltaren har jeg ikke prøvd. Varmepute er ikke et alternativ da jeg skal på jobb. Anonymous poster hash: 4a80e...6e8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Naproxen Anonymous poster hash: 78ba7...2c8
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Takk for tips. Er innkjøpt👍 Anonymous poster hash: 4a80e...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå