Gå til innhold

Noen som har fire jenter etter hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre fantastiske jenter. De begynner å bli såpass store at vi vil prøve på en til. Bryr meg ikke om vi er så heldige å få en jente til. Er sannsynligheten stor for det?

Anonymous poster hash: 56251...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er veldig nær 50-50 uansett.

Anonymous poster hash: 0552f...8c2

Skrevet

Det er 50/50 hvert svangerskap. Men jeg har 4 jenter. Mine er tett med 7,5 års mellomrom fra minste til største.

Anonymous poster hash: fc3ca...32f

Skrevet

Vi fikk 4 jenter. Ett år mellom nr 1 og nr 2, så sju år til nr 3 og så seks år til nr 4. Altså et spann på 14 år.

Skrevet

Ei venninne av meg er elst av 5 jenter 😉 kjønn er arvelig og slettes ikke så tilfeldig som vi tror.

Skrevet

Min bestevenninne har tre søstre. Hun er 35 år. Søstrene er ca 39, 29, 27

Anonymous poster hash: 226e6...b69

Skrevet

Sjansen for å få gutt er vel ca 51% og for å få jente ca 49 ved hvert svangerskap, altså like sannsynlig at du får en jente denne gangen som alle de andre gangene du ble gravid.

Anonymous poster hash: 83100...48a

Skrevet

Jeg kjenner ei som har 4 jenter, og en kollega av mannen er pappa til 5 jenter.

Statistisk sett fødes deg ca 51% gutter og 49% jenter, men om akkurat du har denne prosentsjansen for gutt/jente kommer an på flere ting.

Noen menn har flere sædceller av et kjønn

Noen kvinner aborterer eller nekter foster av et kjønn å feste seg i livmor.

Noen kvinner har en surhetsgrad innvendig som et kjønn sædceller liker bedre enn et annet og derfor får større sannsynlighet for å nå frem.

Anonymous poster hash: bc74f...47a
Skrevet

Min tippoldefar fødte 7 jenter og 1 gutt.(som var yngst)

Oldemor fikk en av hver.

Bestemor fikk tre jenter.

Etter dette har det kun blitt født jenter i vår familie. Ikke verdt å dra på privat UL, altså! 😂

Vi er 6 søstre, og 4 av oss har 2 jenter hver. Venter ennå på de 2 yngste ;)

Girl power!

Anonymous poster hash: 72ad7...fb2

Skrevet

Oldemor fikk en av hver.

Etter dette har det kun blitt født jenter i vår familie. Ikke verdt å dra på privat UL, altså! 😂

Girl power!

Tippoldemor!*** 😂😂😂 Ler meg ihjel.

Skrevet

Oldemor fikk en av hver.

Etter dette har det kun blitt født jenter i vår familie. Ikke verdt å dra på privat UL, altså!

Girl power!

Kanskje dere er av de som har en livmor som støter ut guttefostre fordi de er for annerledes til at immunforsvaret aksepterer dem?

Anonymous poster hash: bc74f...47a

Skrevet

Det sies at jo flere barn av samme kjønn du har, desto større er sjansen for at neste også blir samme kjønn. Dette er det forsket på, men forskerne er usikre på hvorfor det er slik. Det er dog ikke store forskjellene det er snakk om, bare en halv prosent eller deromkring. Har selv tre jenter og vurderer en fjerde, så har de samme spørsmålene i hodet selv om dagen😄

Anonymous poster hash: d2051...28b

Skrevet

Vi har tre jenter og fikk en gutt som nr. 4 :)

Anonymous poster hash: 52222...679

Skrevet

Kanskje? Aner ikke! Vi har snakket om dette flere ganger, og ingen av oss har vært gravid utenom disse graviditetene (såvidt vi vet, da).

Det gjør hvertfall ikke oss noe, og alle kommende menn blir "advart" om at i denne familien er kvinner i flertall! 😂 Husker søsteren min fikk "kjeft" av svigermoren sin da 2. jenta deres ble født. At det siiiikkert ble en gutt neste gang! At det bare var å fortsette å prøve.

Tror bare det er slik genene våre er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...