Gå til innhold

Fryse egg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, skal i gang med søskenforsøk og har egg på frys. Har et blastosyst egg, og to som er dyrket i to døgn. Noen med erfaring, og som ønsker å dele sine tanker. Bør vi gå for blasto først, eller et av de andre to, gitt at de overlever tiningen da. Hva ville du gjort?

 

Anonymous poster hash: f0da2...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hatt blasto på frys, men har hatt to fryseforsøk. Jeg tror jeg ville gått for blastoen først, den er jo størst sjanse med! Lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God erfaring med blactocyst. Høygravid med det nå.

Men er det ikke lurt å ta det eldste først uansett?

 

Anonymous poster hash: a712a...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt gravid med to blastocyst fryseegg og ett to dagers egg.

Begge blastocystene mine har overlevd opptining, så klinikken har bare trengt å ta opp det ene egget, mens de andre fryseforsøkene må de gjerne ha tatt opp to for første overlevde ikke opptiningen.

 

Har altså best erfaring med blastocyst, og er i uke 16 med ett fryst blastocyst nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar. Jeg har hatt et fryseforsøk før. Ble ikke gravid da, disse eggene er fra forsøket da jeg ble gravid. Det de sa på klinikken var at jeg kunne velge å starte med de som er to døgn, og om de ikke overlever kan vi sette inn blasto etterpå, på samme forsøk. Men det føles litt skummelt å "bruke" opp alle i en smell. Tror jeg lytter til deres råd, så får vi håpe egget overlever og fester seg <3

 

Anonymous poster hash: f0da2...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...