Gå til innhold

Her er et lite tips mot tørrhoste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke noen bombe jeg slipper nå: men Paracet! Herlighet.!

Både jeg og 3 åringen har en grusom tørrhoste om dagen. Selv drikker jeg litt på cosylan, uten særlig virkning. Men hva skal jeg gi til henne liksom? Det klør sånn i brystet og halsen og vi bjeffehoster om hverandre hele dagen/natta.

Siden hun la seg i kveld så har hun våknet opp utallige ganger i tillegg til spydd av den kraftige hosten. Tenkte st hun sikkert har vondt i hodet av all hostingen, så jeg ga henne flytende Paracet. 2 min gikk det, så sovnet hun. Har ikke hørt en host siden.

Hilsen 3 barnsmor som burde visst bedre 🤧😷

Anonymous poster hash: c40b1...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er en dl lunket vann og peppermyntedråper. Drikkes i små slurker. Veldig effektivt.

Anonymous poster hash: da51b...6f8

Skrevet

Var det ikke løk under senga ogsp som skulle hjelpe?

Anonymous poster hash: 26bab...faf

Skrevet

Var det ikke løk under senga ogsp som skulle hjelpe? Anonymous poster hash: 26bab...faf

Det er vel for slimhoste da løk hjelper å løse opp slum? Funker på slimhoste hvertfall.

Anonymous poster hash: 93cae...0e3

Skrevet

Sikkert ikke noen bombe jeg slipper nå: men Paracet! Herlighet.!

Både jeg og 3 åringen har en grusom tørrhoste om dagen. Selv drikker jeg litt på cosylan, uten særlig virkning. Men hva skal jeg gi til henne liksom? Det klør sånn i brystet og halsen og vi bjeffehoster om hverandre hele dagen/natta.

Siden hun la seg i kveld så har hun våknet opp utallige ganger i tillegg til spydd av den kraftige hosten. Tenkte st hun sikkert har vondt i hodet av all hostingen, så jeg ga henne flytende Paracet. 2 min gikk det, så sovnet hun. Har ikke hørt en host siden.

Hilsen 3 barnsmor som burde visst bedre 🤧😷

Anonymous poster hash: c40b1...6a7

Aaahhh lurte på hvorfor hosten ga seg i kveld. Hadde ingen stikkpille så ga hun flytende Paracet. Dette anbefaler jeg også. Helt genialt! !!

Anonymous poster hash: 409a3...696

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...