Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Sikkert ikke noen bombe jeg slipper nå: men Paracet! Herlighet.! Både jeg og 3 åringen har en grusom tørrhoste om dagen. Selv drikker jeg litt på cosylan, uten særlig virkning. Men hva skal jeg gi til henne liksom? Det klør sånn i brystet og halsen og vi bjeffehoster om hverandre hele dagen/natta. Siden hun la seg i kveld så har hun våknet opp utallige ganger i tillegg til spydd av den kraftige hosten. Tenkte st hun sikkert har vondt i hodet av all hostingen, så jeg ga henne flytende Paracet. 2 min gikk det, så sovnet hun. Har ikke hørt en host siden. Hilsen 3 barnsmor som burde visst bedre 🤧😷 Anonymous poster hash: c40b1...6a7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Mitt råd er en dl lunket vann og peppermyntedråper. Drikkes i små slurker. Veldig effektivt. Anonymous poster hash: da51b...6f8
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Var det ikke løk under senga ogsp som skulle hjelpe? Anonymous poster hash: 26bab...faf
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Var det ikke løk under senga ogsp som skulle hjelpe? Anonymous poster hash: 26bab...faf Det er vel for slimhoste da løk hjelper å løse opp slum? Funker på slimhoste hvertfall. Anonymous poster hash: 93cae...0e3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Sikkert ikke noen bombe jeg slipper nå: men Paracet! Herlighet.! Både jeg og 3 åringen har en grusom tørrhoste om dagen. Selv drikker jeg litt på cosylan, uten særlig virkning. Men hva skal jeg gi til henne liksom? Det klør sånn i brystet og halsen og vi bjeffehoster om hverandre hele dagen/natta. Siden hun la seg i kveld så har hun våknet opp utallige ganger i tillegg til spydd av den kraftige hosten. Tenkte st hun sikkert har vondt i hodet av all hostingen, så jeg ga henne flytende Paracet. 2 min gikk det, så sovnet hun. Har ikke hørt en host siden. Hilsen 3 barnsmor som burde visst bedre 🤧😷 Anonymous poster hash: c40b1...6a7 Aaahhh lurte på hvorfor hosten ga seg i kveld. Hadde ingen stikkpille så ga hun flytende Paracet. Dette anbefaler jeg også. Helt genialt! !! Anonymous poster hash: 409a3...696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå