Gå til innhold

Luksusfellen nå.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å sløse så fælt? Skylde 2.6 millioner og ikke eie nåla i veggen.

 

Anonymous poster hash: 2a578...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tragisk !

 

Anonymous poster hash: 548e4...59b

Skrevet

Er det noen som har fått med seg hvor mye inntekt han har hver måned? Hører bare de sier at han tjener bra, men har ikke fått med meg noen sum?



Anonymous poster hash: ce9da...b4f
Skrevet

3000 kroner i måneden til mat til 1 person, kommer til å bli kjempetøft sier han  :sjokkert:  Snakk om å ikke ha bakkekontakt



Anonymous poster hash: ce9da...b4f
Skrevet

 

Er det noen som har fått med seg hvor mye inntekt han har hver måned? Hører bare de sier at han tjener bra, men har ikke fått med meg noen sum?

 

Anonymous poster hash: ce9da...b4f

Nei. Fikk det ikke med meg.' Men 5-600.000 kr året fikk jeg med meg

 

Anonymous poster hash: 548e4...59b

Skrevet

Er det bare meg som synes det er for enkelt at man kan få gjeldsordning og bli ferdig med all gjeld i løpet av 5 år? Jeg trodde ikke man kunne få gjeldsordning på så ny gjeld, det har de jo sagt før



Anonymous poster hash: ce9da...b4f
Skrevet

Gjennomsnittlig 62 500.- i mnd, det er inklusive feriepenger. Han jobber på samme sted som min mann. Rystet over at det er mulig.

 

Anonymous poster hash: 2a578...e8f

Skrevet

Finnes ikke noe mer turn-off enn menn uten økonomisk sans og styring...

 

Anonymous poster hash: d4e3f...27a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...