Gå til innhold

Positiv eggløsningstest i morges, negativ i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt?

Første gang jeg tester så jeg er helt grønn på dette.

Har ustabile sykluser så jeg tenkte å teste for å se om jeg hadde eggløsning.

Anonymous poster hash: e4a6c...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må dere kjøre på nå!! Når eggløsning testen blir negativ igjen slippes egget og kan befruktes!😀

Skrevet

Åh. Håper det ikke slipper før mannen kommer hjem i kveld da 😂

Er det ikke noe med at det kan ligge sædceller der og vente også om man har seg regelmessig?

Hi

Skrevet

Litt misforstått at eggløsningen kommer når testen er negativ. Eggløsningen kommer en viss tid etter LH-toppen, og for noen er el-testen blitt negativ, men ikke hos alle. Det er individuelt hvor kort topp man har, og dette kan nok variere litt fra syklus til syklus.

Sædceller kan ligge å vente i flere dager. Men det kan også være tidsnok å legge inn akskjer i kveld. Egget lever i opp til 24 timer.

Anonymous poster hash: 138d9...5f0

Skrevet

Så egentlig er det liten vits i å teste iom at man egentlig skulle hadd seg før den testen ble positiv, for å være sikker?

Umulig for meg som er så ustabil i syklus.

Huff, får håpe det ikke har sluppet enda da.

Hi

Skrevet

Så egentlig er det liten vits i å teste iom at man egentlig skulle hadd seg før den testen ble positiv, for å være sikker?

Umulig for meg som er så ustabil i syklus.

Huff, får håpe det ikke har sluppet enda da.

Hi

Neida, man vil stort sett rekke det. Når testen er på det sterkeste (av de positive), vil det variere hvor raskt egget slipper. For noen er det få timer, for andre kanskje bortimot 36 timer. Deretter lever egget 24 timer. Det er LH-toppen som gir beskjed om at egget skal slippes, men det varierer hvor klart det er.

Dersom du temper i tillegg, vil du vite når egget har sluppet. Progesteronstigning gir et temphopp. Stigningen vil også gi mer lotionaktig utflod.

Skrevet

Neida, man vil stort sett rekke det. Når testen er på det sterkeste (av de positive), vil det variere hvor raskt egget slipper. For noen er det få timer, for andre kanskje bortimot 36 timer. Deretter lever egget 24 timer. Det er LH-toppen som gir beskjed om at egget skal slippes, men det varierer hvor klart det er.

Dersom du temper i tillegg, vil du vite når egget har sluppet. Progesteronstigning gir et temphopp. Stigningen vil også gi mer lotionaktig utflod.

Da får vi legge inn aksjer i kveld og satse på at det klaffer :)

Tusen takk for svar, føler jeg ble litt klokere i alle fall 😂

Hi

Skrevet

Da får vi legge inn aksjer i kveld og satse på at det klaffer :)

Tusen takk for svar, føler jeg ble litt klokere i alle fall 😂

Hi

Lykke til! Håper det klaffer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...