Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Vi skal selge en bolig fra år 2000. Boligen ligger i en liten kommune i Troms. Bør vi ta en standard verditakst eller bør vi ta en tilstandsrapport? Megler anbefaler tilstandsrapport men det er ikke obligatorisk. Har sett på andre boliger i området og det er svært få som har tilstandsrapport, kanskje 2 av 10. Anonymous poster hash: 9fa50...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå