Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Datteren min trakket over i november. Alt fint på røntgen, men hun sliter fortsatt med smerter iblant. Spilte handball i helgen (ingen smerter da hun gjorde det) og smertene kom i siste kamp. Hinket rundt hele uken nå. Er vel kanskje med smerter en stund etter man har tråkket over? Eller burde vi kontakte legen igjen? Anonymous poster hash: bf8d0...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå