Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Stakkars dere! All min empati! Tenk å aldri kunne nyte en plate stratos med nøtter!!! Jeg blir så dårlig på deres vegne😳😑 Anonymous poster hash: 0b170...c16
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Takk for medynket, men jeg har aldri likt nøtter og dermed er det helt greit å ikke tåle det itillegg... Bare stratos er også nyyydelig... Anonymous poster hash: 23db7...53d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Hehe.. jo, takk! Jeg kan aldri spise vanlig melkesjokolade heller, for den saks skyld. Eller noe med egg. Eller agurk.. eller frukt. Eller bær. Eller koffein. Verste er i grunn å få invitasjon til selskaper. Det er MYE verre enn å ikke tåle stratos med nøtter! Anonymous poster hash: 02187...a9b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Nøtter bør bløtlegges 8-12 timer før de spises for å gjøre næringa mer tilgjengelig og at de blir lettere å fordøye. Dette slipper nøtteallergikere i det minste å tenke på 😉 Anonymous poster hash: eb136...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå