Gå til innhold

Dere med nøtteallergi!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars dere! All min empati!

Tenk å aldri kunne nyte en plate stratos med nøtter!!!

Jeg blir så dårlig på deres vegne😳😑

 

Anonymous poster hash: 0b170...c16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for medynket, men jeg har aldri likt nøtter og dermed er det helt greit å ikke tåle det itillegg... Bare stratos er også nyyydelig...

 

Anonymous poster hash: 23db7...53d

Skrevet

Hehe.. jo, takk! Jeg kan aldri spise vanlig melkesjokolade heller, for den saks skyld. Eller noe med egg. Eller agurk.. eller frukt. Eller bær. Eller koffein.

 

Verste er i grunn å få invitasjon til selskaper. Det er MYE verre enn å ikke tåle stratos med nøtter! 



Anonymous poster hash: 02187...a9b
Skrevet

Nøtter bør bløtlegges 8-12 timer før de spises for å gjøre næringa mer tilgjengelig og at de blir lettere å fordøye.

 

Dette slipper nøtteallergikere i det minste å tenke på 😉

 

Anonymous poster hash: eb136...d18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...